Jak zvýšit návštěvnost webu díky správně zacílenému personalizovanému sdělení?
Mazda dosáhla kvalitních výsledků z personalizovaného obsahu bannerů s cílením od Seznamu. Cílem kampaně bylo přivést návštěvníky na web díky správně zacílenému personalizovanému sdělení. Více si přečtěte v této případové studii.
Prima přemlouvá diváky, ať nepřeskakují reklamy
Skupina Prima spouští komunikační kampaň Nepřetáčej, kterou chce divákům sdělit, že příjmy z reklam jsou pro ni jako komerční televizi zásadní, jako hlavní zdroj financování výroby pořadů. Kampaň, která ukazuje pořady v laciném provedení, vyjde v ceníkové hodnotě na 20 milionů.
Facebook přidá nové možnosti pro monetizaci Reels
Facebook chce podpořit tvůrce videí Reels pomocí co nejefektivnějších nástrojů, díky kterým mohou tvůrci zpeněžit svůj obsah. Proto nyní upravuje proces plateb v bonusovém programu Reels Play a spouští nové „výzvy“, pomocí kterých můžete dosáhnout ještě vyšších výdělků. Cílem je odměnit tvůrce napříč různě velkým publikem, kteří vytvářejí vysoce kvalitní a originální obsah, jenž má u lidí ohlas.
Co pro váš e-shop nabízí Seznam Nákupy?
Jste e-shop a inzerujete na Seznamu? Pokud chcete maximalizovat počet objednávek, určitě využíváte Zboží.cz i Sklik, včetně Produktových inzerátů. Co byste řekli tomu, pokud byste si veškerou produktovou inzerci na Seznamu mohli nastavit, spravovat a vyhodnotit v jednom rozhraní? Právě to je cílem projektu Seznam Nákupy.
Letní festivaly posilují své reklamní kampaně
Letní festivaly posilují své reklamní kampaně a lákají lidi k postupnému návratu do normálu. Rozhodování části fanoušků je však stále ovlivňováno nejistotou. Do kampaní zapojují sociální sítě, televizi, rádia, ale také outdoorovou reklamu.
U kampaní v Skliku teď můžete porovnávat i období
Seznam nabízí nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj PPC kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně jednodušší. V rámci nového grafu můžete porovnávat dvě období mezi sebou a až čtyři metriky. Současně vidíte jejich trend v grafu. Zapnout či vypnout křivku pro danou metriku v grafu lze klikem na příslušnou dlaždici nad grafem.