
Hyperpersonalizace se stala klíčovou strategií moderního marketingu. Algoritmy poháněné umělou inteligencí a analýzou dat sledují chování uživatelů a přizpůsobují jim nabídky tak, aby byly co nejrelevantnější. Firmy cílí na zákazníky s precizností, která zvyšuje konverze, ale zároveň vyvolává otázky ohledně soukromí a etiky. Jaké jsou výhody a rizika tohoto přístupu? Jak se marketing stále více stává součástí našeho každodenního života? A jak se nenechat vtáhnout do nekonečné smyčky personalizovaných reklam? To vše se dozvíte v článku, který vyšel v časopise Ekonom. V článku se Tomáš Čupr, ředitel agentury PPC profits, vyjadřuje k tomu, že firmy čím dál více využívají pokročilé technologie k personalizaci reklam, což vede k vyšší efektivitě kampaní a růstu konverzí. Upozorňuje však také na rizika spojená s nadměrnou personalizací, jako je omezení přirozeného výběru spotřebitelů a vytváření informačních bublin.