Jaké trendy ovlivnily marketing v roce 2024

2024
Zjistěte, jaké klíčové trendy ovlivnily marketing na českém trhu v roce 2024 – od růstu privátních značek, přes využití umělé inteligence, až po důraz na udržitelnost a zákaznickou loajalitu.

Článek "Trendy, které letos ovlivnily marketing na českém trhu" se zabývá klíčovými změnami a inovacemi v marketingu v roce 2024. Mezi hlavní trendy patří rostoucí obliba privátních značek, důraz na udržitelnost a společenskou odpovědnost firem (ESG), integrace umělé inteligence do marketingových strategií a vliv zahraničních online tržišť na český trh. Text dále zdůrazňuje význam věrnostních programů a prodlužování slevových akcí, jako je Black Friday. Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury PPC Profits, v článku zmiňuje, že kvůli slevám na Black Friday ale postupně klesá význam povánočních slev. Článek dále přináší cenné poznatky o tom, jak se firmy přizpůsobují preferencím spotřebitelů a měnícím se podmínkám trhu.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp