Google zavádí nové sloupce pro nastavení PPC

PPC reklama
Sloupce nastavení se zavádějí postupně a PPC inzerenti mohou, ale nemusí tuto funkci ve svých účtech ještě vidět.

Google pomalu zavádí nové sloupce Nastavení na úrovni kampaní a reklamních skupin. Zatím ještě není k dispozici ve všech reklamních účtech, ale jakmile se vám zpřístupní, získáte v něm cenný nástroj, který vám pomůže lépe zvládat správu vašich PPC reklam v Google Ads.
 

Co je to sloupec Nastavení

Sloupec Nastavení obsahuje informace o:

  • Neschválených reklamách
  • Neschválených klíčových slovech
  • Schválených reklamách
  • Způsobilých klíčových slovech
  • Způsobilých reklamách pro responzivní vyhledávání
  • Způsobilých reklamních skupinách
  • Podrobnosti o síle reklamy v responzivním vyhledávání
  • Způsobilá rozšíření odkazů na stránky
  • Způsobilá rozšíření obrázků

Co říká k tomuto tématu Google?

Uvedl, že sloupec Nastavení je k dispozici, aby pomohl inzerentům "rychle identifikovat případné problémy s nastavením kampaně/skupiny reklam".

Sloupce v tabulkách statistik poskytují různé informace o vašem účtu. Výběr sloupců se liší podle toho, kterou statistickou tabulku si prohlížíte. Můžete si vybrat sloupce, které chcete zobrazit, změnit jejich uspořádání a uložit je v pořadí, které vám vyhovuje. Ve přehledné tabulce tak můžete mít na první pohled k dispozici všechny údaje, které jsou pro vás nejdůležitější.

Navíc je možné porovnávat výkonnost vaší PPC reklamy napříč datovými rozsahy a zobrazit požadované výsledky uvnitř sloupců vaší statistické tabulky. Díky tomu získáte mnohem širší rozhled a informace, které můžete využít k optimalizaci vašich PPC kampaní v Google Ads.


Proč by vás tyto nové funkce měly zajímat?

Tyto informace by měly inzerentům pomoci identifikovat problémy v jejich kampaních a reklamních skupinách a také rychle najít obrázky, klíčová slova a reklamy, které je třeba upravit. Pokud máte přístup k novému sloupci Nastavení, měli byste jej vidět v nastavení na úrovni kampaně nebo skupiny reklam. Sloupce nastavení se zavádějí postupně a PPC inzerenti mohou, ale nemusí tuto funkci ve svých účtech zatím ještě vidět. Jakmile však budou zprovozněny ve vašem účtu, získáte díky nim všechny důležité informace o vaší PPC reklamě na jednom místě.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp