Google pomalu zavádí nové sloupce Nastavení na úrovni kampaní a reklamních skupin. Zatím ještě není k dispozici ve všech reklamních účtech, ale jakmile se vám zpřístupní, získáte v něm cenný nástroj, který vám pomůže lépe zvládat správu vašich PPC reklam v Google Ads.
Co je to sloupec Nastavení
Sloupec Nastavení obsahuje informace o:
- Neschválených reklamách
- Neschválených klíčových slovech
- Schválených reklamách
- Způsobilých klíčových slovech
- Způsobilých reklamách pro responzivní vyhledávání
- Způsobilých reklamních skupinách
- Podrobnosti o síle reklamy v responzivním vyhledávání
- Způsobilá rozšíření odkazů na stránky
- Způsobilá rozšíření obrázků
Co říká k tomuto tématu Google?
Uvedl, že sloupec Nastavení je k dispozici, aby pomohl inzerentům "rychle identifikovat případné problémy s nastavením kampaně/skupiny reklam".
Sloupce v tabulkách statistik poskytují různé informace o vašem účtu. Výběr sloupců se liší podle toho, kterou statistickou tabulku si prohlížíte. Můžete si vybrat sloupce, které chcete zobrazit, změnit jejich uspořádání a uložit je v pořadí, které vám vyhovuje. Ve přehledné tabulce tak můžete mít na první pohled k dispozici všechny údaje, které jsou pro vás nejdůležitější.
Navíc je možné porovnávat výkonnost vaší PPC reklamy napříč datovými rozsahy a zobrazit požadované výsledky uvnitř sloupců vaší statistické tabulky. Díky tomu získáte mnohem širší rozhled a informace, které můžete využít k optimalizaci vašich PPC kampaní v Google Ads.
Proč by vás tyto nové funkce měly zajímat?
Tyto informace by měly inzerentům pomoci identifikovat problémy v jejich kampaních a reklamních skupinách a také rychle najít obrázky, klíčová slova a reklamy, které je třeba upravit. Pokud máte přístup k novému sloupci Nastavení, měli byste jej vidět v nastavení na úrovni kampaně nebo skupiny reklam. Sloupce nastavení se zavádějí postupně a PPC inzerenti mohou, ale nemusí tuto funkci ve svých účtech zatím ještě vidět. Jakmile však budou zprovozněny ve vašem účtu, získáte díky nim všechny důležité informace o vaší PPC reklamě na jednom místě.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com