Google Search Console Insights nyní podporuje GA4

Analýza dat
Dříve, pokud jste měli pro svůj web nastavené pouze Google Analytics 4, služba Search Console Insights nefungovala, ale nyní to již neplatí.

Společnost Google přidala podporu pro weby používající Google Analytics 4, která umožňuje aby se jejich data zobrazovala v nástroji Google Search Console Insights. Dříve, pokud jste pro svůj web nastavili pouze Google Analytics 4, služba Search Console Insights nezobrazovala téměř žádné informace, ale to se nyní změnilo.

Google Search Console Insights nyní fungují s GA4

Společnost Google to oznámila na Twitteru slovy: "Máte objekt GA4, ale nemohli jste jej používat s nástrojem Search Console Insights? Nyní můžete! Zavádíme podporu GA4!"

Co je služba Search Console Insights?

Služba Search Console Insights je určena speciálně pro tvůrce obsahu a vydavatele a může jim pomoci pochopit, jak publikum objevuje obsah jejich stránek a co u jejich publika rezonuje. Reportování Search Console Insights je založeno na datech z Google Search Console i z Google Analytics. Majitelé webů optimalizující SEO nebo obsahové strategie dostanou z této služby všechny potřebné informace

Kdy bylo Search Console Insights poprvé spuštěno?

Společnost Google spustila beta verzi této funkce v loňském roce a poté otevřela omezený přístup některým tvůrcům obsahu, aby ji mohli odladit a poskytnout společnosti Google zpětnou vazbu k přehledům. Tehdy Google uvedl, že "je to způsob, jak poskytnout tvůrcům obsahu data, která potřebují k přijímání informovaných rozhodnutí a zlepšování svého obsahu".

Google plně spustil službu Search Console Insights v červnu 2021 a všechny přehledy Search Console Insights jsou k dispozici na adrese search.google.com/search-console/insights.

Jak můžete těchto nových možností využít?

Pokud jste založili nový web a používali jste pouze Google Analytics 4, nyní můžete v přehledu Search Console Insights vidět mnohem více údajů. Také vzhledem k tomu, že Google letos ukončí službu Universal Analytics 3, je to důležitá integrace, kterou Google musel provést.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp