Google pracuje na zlepšení kontroly bezpečnosti značky v rámci PMax kampaní

Maximální výkon
Společnost Google byla v listopadu ve zprávě zveřejněné společností Adalytics obviněna ze zobrazování reklam na nevhodných webových stránkách.

Společnost Google se aktivně zabývá zlepšením kontroly bezpečnosti značky pro službu Performance Max (PMax) v návaznosti na usvědčující zprávu společnosti Adalytics.

Výzkum, který byl zveřejněn minulý měsíc, obvinil vyhledávač z toho, že prostřednictvím sítě Search Partner Network (SPN) zobrazuje reklamy na nevhodných webových stránkách, které nejsou součástí Googlu. Společnost Google obvinění popřela, ale o týden později začala inzerentům dávat na výběr, zda se chtějí ze SNP odhlásit. Toto dočasné opatření však skončí 1. března 2024 a styčná důstojnice Google Ads Ginny Marvinová nyní potvrdila, že se uvažuje o nových bezpečnostních kontrolách.

Vzhledem k tomu, že společnost Google zrušila možnost odhlásit se ze SNP, budou inzerenti chtít mít jistotu, že se jejich reklamy nebudou zobrazovat vedle nevhodného obsahu, který se pravděpodobně dostane k jejich cílové skupině a mohl by poškodit pověst jejich značky.

Co říká společnost Adalytics?

Podle Adalytics řada zadavatelů reklamy, kteří očekávali, že jejich kampaně poběží na webu Google.com, zjistila, že se jejich reklamy ve skutečnosti zobrazují na kompromitujících webových stránkách v rámci SPN. Mezi webové stránky sítě GSP patří např.: 

  • Stránky obsahující pirátský obsah.
  • Stránky s pornografií a další.
  • Webové stránky společností sídlících v zemích, jako je Írán a Rusko, na které mohou být uvaleny sankce ze strany americké vlády.

Dan Taylor, viceprezident pro globální reklamy ve společnosti Google, však tato obvinění popřel a prohlásil, že Adalytics má za sebou historii zveřejňování nepřesných zpráv, které zkreslují produkty společnosti Google a uvádějí přehnaná tvrzení.

Stávající bezpečnostní kontroly značky

Vzhledem k tomu, že společnost Google plánuje přidat další nástroje pro kontrolu bezpečnosti značky, máte v současné době k dispozici nástroje pro správu typů obsahu, vedle kterého se mohou zobrazovat reklamy PMax ve vyhledávání, nakupování, zobrazení a videu:

  • Kontroly vhodnosti pro vyhledávání a nakupování.
  • Nová vyloučení značek na úrovni kampaně PMax zabraňují zobrazování vašich reklam pro dotazy na konkrétní značky ve vyhledávání a Nákupech.
  • Negativní klíčová slova na úrovni účtu zabraňují zobrazování vašich reklam pro tyto dotazy ve vyhledávání a nakupování.

Kontrola vhodnosti zobrazení a videa

Štítky obsahu umožňují zúžit úroveň vyspělosti obsahu YouTube a GDN, na kterém nebo vedle kterého se mohou zobrazovat reklamy. Zde najdete například možnost „obsah vhodný pro rodiny“, která se zobrazí jedním kliknutím.

Typ inventáře – rozšířený, standardní, omezený – umožňuje rychle vybrat typ obsahu, který je pro vaši značku na YouTube a GDN nejvhodnější.

Vyloučení typu obsahu zabraňuje zobrazování reklam v určitých oblastech videoobsahu, jako je například živé vysílání nebo vložené video YouTube.

Kategorie citlivého obsahu umožňují vyloučit určité typy obsahu GDN, například tragédie a konflikty.

Vyloučením až 1 000 klíčových slov obsahu zabráníte zobrazování reklam na obsahu YouTube a GDN, který se týká přesně těchto slov.

Vyloučení umístění zabrání zobrazování vašich reklam na konkrétním obsahu YouTube a GDN. PMax respektuje vyloučení umístění na úrovni účtu a MCC.

Přehledy umístění PMax zobrazují weby a aplikace, na kterých se vaše reklamy objevily, a jsou vytvořeny výslovně pro bezpečnostní nástroje značky GDN.

A nové aktualizace Search Terms Insights zahrnují více kategorií, integraci API, vlastní rozsahy dat a stahování.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Martina LeVeneur
Foto zdroj: pixabay.com
 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp