Google Performance Max pro produkty bez webových stránek

Performance Max
Google spouští novinku v rámci PPC kampaní. Nově je možné inzerovat produkty bez fyzického vlastnění webových stránek. Pojďte si přečíst o této novince více.

PPC reklamy pro prodejce inzerující produkty na online tržištích

Google otevřel dveře většímu množství prodejců. Přišel totiž s novinkou v rámci reklamní platformy Google Ads, na které je nyní dostupná možnost Performance Max reklamních kampaní pro inzerenty bez webových stránek. Prodejci navíc nepotřebují nejen webové stránky, PPC reklamu si mohou vytvořit i bez účtu v Google Merchant Center

Nová možnost se nazývá Performance Max for Marketplaces a usnadňuje propagaci na hlavních platformách elektronického obchodu (tedy například na Amazonu). Zajímá-li vás, jestli online tržiště, na kterém prodáváte, tuto možnost  podporuje, je zapotřebí zeptat se přímo na jeho zákaznické podpoře. Jediné, co je pro spuštění reklamní kampaně potřeba, je poté pouze účet v Google Ads.

Jestliže chcete vytvořit reklamní kampaň Performance Max, můžete použít stávající produktová data z online tržiště k vytvoření reklam s informacemi o produktech, obrázky a cenami. Výše bylo sice zmíněno, že není potřeba Google Merchant Center pro vytvoření PPC reklamy, ale dále, až budete mít reklamy spuštěny, ho pravděpodobně potřebovat budete.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp