Většinou jsou spojeny s jednotlivými vyhledávači jako je český Seznam nebo celosvětově působící Google. Pokud tedy někdy uslyšíte pojmy Sklik (Seznam.cz), eTarget, či Google AdWords, jedná se vždy o PPC reklamu pro vyhledávače . Bylo zmíněno také několik způsobů, jak vybírat vhodná klíčová slova a jak pracovat s jejichseznamem, aby vznikla účelná kampaň, která přinese toužebně očekávané výsledky. Vždy je vhodnétyto postupy a jejich výsledky konzultovat s někým, kdo se PPC reklamou pro vyhledávače zabývá profesionálně a umí vyhodnotit adekvátní efektivitu v poměru k ceně. Nicméně určitě je dobré vědět, kam vlastně Google AdWords v rámci reklamní PPC reklamu pro vyhledávače jednotlivé reklamy umísťuje a jaké jsou možnosti nastavení zobrazování. Základním a zřejmě také nejdůležitějším filtrováním je možné zvolit lokality a jazyky, ve kterých se daná reklama bude zobrazovat. Zároveň je také možné zvolit, zda je reklama určena pouze pro počítače, nebo také pro mobilní zařízení. Dle nastavení pak Google umístí reklamy nejen do výsledků vyhledávání předem zvolených slov, ale také do vyhledávačů a obsahových stránek partnerských webů a dalších sítí. Tato největší reklamní síť je označována jako Google Network. Tato síť údajně pokrývá více než 80 % uživatelů internetu v USA, patří do ní světoznámé servery jako např. America online, Netscape Netcentre, Weather.com nebo The New York Times. AdWords umožňují přesné nastavení toho, kde a za jakých podmínek se mají reklamy zobrazovat a na jaká klíčová slova by měla reklama reagovat a na jaká již neměla. V rámci těchto nastavení pak dochází samozřejmě ke změně ceny reklamy. V rámci PPC reklamy pro vyhledávače je nezbytné v této fázi odlišovat dva druhy plateb - prvním je tzv. CPC, čili „cost per click“.
Google Adwords
Jak jsme si již ukázali v předešlých článcích, na trhu existuje několik hlavních nástrojů pro PPC reklamu pro vyhledávače PPC reklamu pro vyhledávače.
Více článků z blogu
Používáte sdílené rozpočty pro financování kampaní? Vyhněte se jejich kanibalizaci
Vlastimil Malík
| 17. 12. 2024
Výhody a nevýhody používání sdíleného rozpočtu pro financování marketingových PPC kampaní. Kdy jej využít, a kdy vašemu byznysu naopak škodí?
Přečíst článek
Nastavte správně rozpočtovou strategii všech fází PPC kampaně
Vlastimil Malík
| 16. 12. 2024
Jak na rozpočtovou strategii reklamní PPC kampaně? Naučte se efektivně investovat finanční prostředky v každé etapě propagace.
Přečíst článek
Potřebujete vyladit klíčová slova pro PPC kampaň? Pomůže vám AI
Vlastimil Malík
| 13. 12. 2024
Zapojte umělou inteligenci do správy klíčových slov pro vaše PPC kampaně. Získáte více použitelných frází i lepší přehled o chování vašich zákazníků.
Přečíst článek