YouTube nabízí možnost globálního cíle cílové frekvence pro videokampaně. Tento cíl umožňuje inzerentům zvolit cíl frekvence (až čtyři týdně), podle kterého bude YouTube optimalizovat.
Co k tomu říká YouTube: „Inzerenti si mohou vybrat cíl frekvence a naše systémy budou optimalizovat směrem k maximálnímu unikátnímu dosahu při cíli frekvence. Díky našemu vestavěnému omezování dosahu kampaně dosahují v úzkém distribučním rozmezí, takže diváci nevidí reklamy příliš mnohokrát. Ve skutečnosti více než 95 % kampaní s cílovou frekvencí na YouTube úspěšně dosáhlo svých frekvenčních cílů, pokud byly nastaveny podle doporučených osvědčených postupů. Kampaně nejenže dosahují cílové frekvence, ale také zvyšují dopad na značku.“
YouTube testoval tento nový cíl se společností Triscuit, jejímž cílem bylo zajistit, aby její značka zůstala v povědomí spotřebitelů na prvním místě.
Podle YouTube značka vytvořila videoexperiment, aby zjistila přírůstek zapamatování reklamy, který by mohla přinést týdenní frekvence dvou reklam. Kampaň s cílovou frekvencí dosáhla o 93 % vyššího absolutního zvýšení zapamatování reklamy ve srovnání s kampaní bez optimalizace frekvence, a to při nákladech nižších o 40 % na jednoho zvednutého uživatele.
Společnost Google také oznámila, že nová funkce Cílová frekvence bude podporována v nové verzi Ads Editoru v2.2. Více informací o tomto cíli se dozvíte na blogu Google Ads & Commerce.
Proč by vás tato funkce měla zajímat?
Inzerenti, kteří používají reklamní videokampaně, by měli implementovat cílovou frekvenci, aby zajistili, že se jejich videa zobrazují v přiměřené frekvenci, a to aniž by vyčerpali své publikum.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com