Poznámky ke konverzím v Google Nákupech
Jestliže inzerujete skrze PPC reklamu v Google Nákupech, možná jste již zachytili novinku. Google vybízí obchodníky, aby povolili „konverzní anotace“ neboli poznámky, které zdůrazňují nákupní popularitu produktu při zobrazení v reklamách. Přímo u reklamy na váš produkt se tak může zobrazit poznámka, že se například jedná o nejprodávanější produkt ve své kategorii či ho v poslední době zakoupilo více než XY zákazníků.
Pokud budete sdílet data o nákupech se společností Google, zvýší se viditelnost vašich produktů. Všechna data musí být předem anonymizovaná, aby se předešlo problémům s GDPR.
Proč se jedná o užitečnou funkci?
Díky sdílení dat o nákupu vašeho produktu můžete vylepšit nákupní zážitek uživatelů tím, že jim představíte špičkové, vysoce prodávané produkty. Zároveň si vybudujete důvěru a předáte důkaz, který zdůrazňuje, že u vás lidé opravdu nakupují, a není se tak čeho obávat. V konečném důsledků navíc povzbudíte k nákupu další uživatele tím, že vaše produkty vyniknou.
Aby se konverzní poznámky u produktů podpořených reklamou zobrazovaly, je zapotřebí mít ve službě Google Merchant Center povoleno sledování konverzí.
Google přišel i s dalšími novými funkcemi v rámci Google Nákupů, kterými je například zobrazení doby zpracování objednávky nebo personalizace nákupního zážitku. Už jste o nich slyšeli?
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Gabriela Soukupová
Foto zdroj: pixabay.com