Funkce v Nákupech Google která zvyšuje prodeje.

Google Nákupy
Reklamy v Google Nákupech mohou nově zobrazovat poznámky ke konverzím, které mohou výrazně podpořit prodeje. Pojďte se o této nové funkci dozvědět více.

Poznámky ke konverzím v Google Nákupech

Jestliže inzerujete skrze PPC reklamu v Google Nákupech, možná jste již zachytili novinku. Google vybízí obchodníky, aby povolili „konverzní anotace“ neboli poznámky, které zdůrazňují nákupní popularitu produktu při zobrazení v reklamách. Přímo u reklamy na váš produkt se tak může zobrazit poznámka, že se například jedná o nejprodávanější produkt ve své kategorii či ho v poslední době zakoupilo více než XY zákazníků.

Pokud budete sdílet data o nákupech se společností Google, zvýší se viditelnost vašich produktů. Všechna data musí být předem anonymizovaná, aby se předešlo problémům s GDPR.

Proč se jedná o užitečnou funkci?

Díky sdílení dat o nákupu vašeho produktu můžete vylepšit nákupní zážitek uživatelů tím, že jim představíte špičkové, vysoce prodávané produkty. Zároveň si vybudujete důvěru a předáte důkaz, který zdůrazňuje, že u vás lidé opravdu nakupují, a není se tak čeho obávat. V konečném důsledků navíc povzbudíte k nákupu další uživatele tím, že vaše produkty vyniknou.

Aby se konverzní poznámky u produktů podpořených reklamou zobrazovaly, je zapotřebí mít ve službě Google Merchant Center povoleno sledování konverzí.

Google přišel i s dalšími novými funkcemi v rámci Google Nákupů, kterými je například zobrazení doby zpracování objednávky nebo personalizace nákupního zážitku. Už jste o nich slyšeli?

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp