Online obchodníci, kteří propagují své produkty či služby pomocí PPC reklamy, a kteří často používají Google Ads experimenty k tomu aby našli co nejideálnější způsob, jak své PPC kampaně optimalizovat, si velice často stěžovali, že je zdlouhavé a otravné, když musí při každém experimentu nejprve vytvořit návrh. Nový pracovní postup, který Google Ads zavádí, tento krok odstraňuje, takže proces je méně těžkopádný, což může inzerentům ušetřit čas. A čas, jak všichni velmi dobře víme, jsou peníze. Na nových stránkách Experimenty již inzerenti nemusí vytvářet samostatný návrh kampaně a změny provedené v původní kampani se automaticky synchronizují i do experimentu.
Všechny tyto funkce jsou zaváděny s cílem ušetřit čas a učinit experimenty Google Ads pro inzerenty mnohem užitečnějšími. Tento zjednodušený pracovní postup experimentů šetří inzerentům čas tím, že eliminuje vytváření návrhů kampaní. Stejně tak funkce synchronizace experimentů šetří čas, protože inzerenti již nemusí ručně kopírovat změny z původních kampaní, což může být časově náročné zejména při současném spuštění více experimentů.
Nová stránka experimentů Google Ads
Inzerenti, kteří mají přístup k nové stránce experimentů Google Ads, mohou vidět následující oznámení: "Nová stránka experimentů umožňuje vytvářet experimentální kampaně bez vytváření návrhu, automaticky synchronizovat změny ze základní kampaně do experimentální kampaně a přijímat přizpůsobené reporty na základě cílů experimentu".
Uvidíte zde také, že levá navigace byla aktualizována z "Návrhy a experimenty" na pouhé "Experimenty". K dispozici jsou zde tři možnosti: Optimalizovat textové reklamy, Experiment s videem a Vlastní experiment.
►Během nastavení experimentu mohou inzerenti určit, kolik z rozpočtu a návštěvnosti své původní kampaně chtějí použít a jak dlouho má experiment běžet. Výkonnost lze sledovat na stránce Experimenty a změny lze aplikovat na původní kampaň jediným kliknutím.
Automatická synchronizace experimentů
Nová funkce synchronizace experimentů automaticky synchronizuje experiment s jakýmikoli změnami provedenými v základní kampani. Synchronizace je ve výchozím nastavení zapnuta vždy, když je vytvořen nový experiment. Nelze ji však zapnout u pokusů, které byly naplánovány nebo již probíhají. Všechny změny provedené synchronizací experimentu jsou hlášeny v historii změn účtu.
Všechny tyto funkce jsou zaváděny s cílem ušetřit čas a učinit experimenty Google Ads pro inzerenty mnohem užitečnějšími. Nové možnosti zbaví inzerenty zdlouhavých úkonů, které jim v minulosti zabíraly čas, který nyní mohou využít k rozvíjení dalších aspektů svého podnikání.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com