E-shopy prodlužují Black Friday

Black Friday
Zájem o Black Friday v Česku roste – 2/3 lidí plánují využít slevy nejen na Vánoce. E-shopy prodlužují akce na týdny, lákají výhodnými nabídkami.

Článek na MediaGuru se věnuje rostoucímu zájmu Čechů o Black Friday, který plánují využít dvě třetiny populace. Uvádí, že akce již dávno přesáhla původní jednodenní rámec a většina e-shopů ji prodlužuje až na několik týdnů. Trend ukazuje, že slevové akce nejsou jen o vánočních nákupech, ale také o výhodném pořízení zboží na celý rok. Tomáš Čupr, významná osobnost českého e-commerce trhu, v článku zdůrazňuje, že Black Friday hraje stále významnější roli v nákupním chování českých spotřebitelů. Upozorňuje, že zákazníci využívají této příležitosti nejen k nákupu vánočních dárků, ale také k pořizování běžných domácích potřeb a spotřebního zboží. Čupr rovněž reflektuje na růst popularity akce mezi spotřebiteli a fakt, že e-shopy nyní více prodlužují své nabídky, což zvyšuje jejich konkurenceschopnost a přizpůsobuje se poptávce.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp