Článek na MediaGuru se věnuje rostoucímu zájmu Čechů o Black Friday, který plánují využít dvě třetiny populace. Uvádí, že akce již dávno přesáhla původní jednodenní rámec a většina e-shopů ji prodlužuje až na několik týdnů. Trend ukazuje, že slevové akce nejsou jen o vánočních nákupech, ale také o výhodném pořízení zboží na celý rok. Tomáš Čupr, významná osobnost českého e-commerce trhu, v článku zdůrazňuje, že Black Friday hraje stále významnější roli v nákupním chování českých spotřebitelů. Upozorňuje, že zákazníci využívají této příležitosti nejen k nákupu vánočních dárků, ale také k pořizování běžných domácích potřeb a spotřebního zboží. Čupr rovněž reflektuje na růst popularity akce mezi spotřebiteli a fakt, že e-shopy nyní více prodlužují své nabídky, což zvyšuje jejich konkurenceschopnost a přizpůsobuje se poptávce.
E-shopy prodlužují Black Friday
Zájem o Black Friday v Česku roste – 2/3 lidí plánují využít slevy nejen na Vánoce. E-shopy prodlužují akce na týdny, lákají výhodnými nabídkami.
Více článků z blogu
Prosincové novinky v PPC a online marketingu: Nové nástroje a trendy pro 2025
Vlastimil Malík
| 12. 12. 2024
Zjistěte, jaké prosincové novinky přináší PPC a online marketing! Nové nástroje, vylepšení a trendy, které ovlivní vaše kampaně v roce 2025. Buďte připraveni!
Přečíst článek
Zvyšte tržby pomocí chytrých nabídek Google Ads. 5 užitečných rad, jak na to
Vlastimil Malík
| 11. 12. 2024
Prozkoumejte možnosti chytrých nabídek Google Ads a využijte jejich strategie k dosažení maximálního zisku z vašeho reklamního rozpočtu a kampaně.
Přečíst článek
Co se skrývá za zkratkou CTR a jaký má vliv na úspěch PPC kampaní?
Vlastimil Malík
| 4. 12. 2024
Zjistěte, co znamená zkratka CTR, a proč je takzvaná míra prokliku důležitá pro skóre kvality a úspěšnost vaší reklamy v rámci PPC kampaní.
Přečíst článek