Facebook testuje Stories generované umělou inteligencí
Meta testuje nový pokročilý proces, díky kterému bude možné automaticky generovat Stories na Facebooku. Příběhy vytvoří pomocí umělé inteligence z vizuálního obsahu, který jste v aplikaci sdíleli. Facebook už některým uživatelům rozesílá výzvu, aby vyzkoušeli novou funkci Pokročilé příběhy. V rámci nich sám navrhne „vysoce kvalitní příběhy připravené ke zveřejnění“. Facebook vytvoří Stories díky pokročilým údajům o fotografiích a videích, které jste nahráli do aplikace. Dokáže přitom vyhodnotit kvalitu snímků, polohu a přítomnost lidí nebo zvířat. Pomocí tematické shody vám pak nabídne šablonovité snímky, které můžete bez dalších úprav okamžitě sdílet.
Podvodníci se v e-mailu vydávají za Firmy.cz. Výzvu k platbě ignorujte
Pokud patříte mezi klienty Firmy.cz, možná vám v e-mailu přistál podezřelý e-mail s výzvou k platbě za přístup k uživatelskému účtu. Za touto zprávou v žádném případě nestojí Firmy.cz, jde o podvodný e-mail, který se z lidí snaží vylákat peníze. Jestliže vám podobný e-mail dorazil, na výzvu nereagujte. Internetoví podvodníci neustále přicházejí s novými triky, jak z lidí vylákat peníze. Aby působili důvěryhodněji, často s potenciálními oběťmi komunikují maskování za známé a důvěryhodné společnosti. Ani Seznam.cz bohužel není výjimkou – terčem útočníků se tentokrát stali klienti Firmy.cz.
Coca-Cola zavádí napříč portfoliem neodnímatelná víčka
Coca-Cola v rámci svého portfolia nápojů na českém a slovenském trhu zavádí neodnímatelné uzávěry. Coca-Cola zavádí neodnímatelné uzávěry v rámci celého svého portfolia nápojů v Česku a na Slovensku. Novinku, která má zajistit, že je víčko pevně spojené se zbytkem obalu a bude se snáze recyklovat, představuje pod sloganem „Navždy spolu“. K úplné náhradě původních uzávěrů dojde v průběhu první poloviny roku. U nového víčka je systém otevírání stejný jako u běžného uzávěru. Inovace spočívá v kroužku kolem hrdla láhve, ke kterému je připevněno poutko, které drží uzávěr připevněný k láhvi po odšroubování a zároveň umožňuje její hermetické uzavření.
Meta umožní automaticky sdílet příspěvky z WhatsAppu na Facebook
Meta se snaží podpořit integraci mezi svými aplikacemi. Nově proto vyvíjí proces, pomocí kterého bude možné automaticky sdílet aktualizace stavu z aplikace WhatsApp do Facebook Stories. Pro upřesnění – sdílet aktualizace stavu z WhatsAppu na Facebook lze už dnes. Rozdíl je v tom, že to v současnosti vyžaduje manuální zásah. Díky nové funkcionalitě bude tento proces automatický. Stačí, abyste tuto možnost povolili v nastavení. Jedná se tak o další krok, který spadá do plánu kompletně propojit všechny aplikace Mety.
Novinka v Skliku: Filtrujte produktové skupiny podle stavu
Už od loňska Zboží.cz podporuje inzerci rozbaleného a bazarového zboží. Potenciální zákazník si tak může produkt pořídit za výhodnější cenu. Jak taková inzerce, která zahrnuje i Dynamický banner a retargeting, vypadá a jak ji nastavíte? Na Zboží.cz vedle nových produktů najdete i rozbalené, bazarové a repasované zboží. Novinku ocení jak zákazníci, kteří chtějí při nákupu ušetřit, tak i lidé, kteří chtějí nakupovat udržitelně.
Efektivita reklamy roste na mediálních platformách s vyšší pozorností
Pozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se proto podle studie WARC vyplatí. Na efektivitu reklamy má velký vliv výběr mediální platformy, ale také to, kolik jsou do reklamy na nich firmy ochotny investovat. Větší investice do platforem s vyšší pozorností jsou však přínosné.
Instagram radí, jak co nejlépe využívat přímé zprávy
Instagram přidal novou informační stránku pro firmy, které chtějí maximalizovat spojení se zákazníky pomocí přímých zpráv (DM). Najdete na ní spoustu tipů a rad, jak prostor pro soukromou konverzaci co nejefektivněji využít. Nový přehled obsahuje několik obecných doporučení o tom, co vám může pomoci při budování komunity a kde najít propojení s uživateli. K dispozici jsou také případové studie, odkazy na klíčové vysvětlivky v sekci Nápověda a také tipy, které se vám v IG Direct mohou hodit.
Cílení v Skliku, na která byste s příchodem jara neměli zapomenout
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevantní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.