Další červencové PPC novinky

meloun
Jaké žhavé letní novinky ze světa PPC reklamy a online marketingu by vás během července rozhodně neměly minout?

Vstupte do světa PPC reklamy a online marketingu! Červenec přinesl do oblasti PPC a digitálního marketingu mnoho vzrušujících novinek a trendů, které mohou posílit vaše reklamní strategie a pomoci vám dosáhnout úspěchu ve stále konkurenčnějším online prostředí. Pokud se zajímáte o efektivní způsoby, jak oslovit své cílové publikum a získat co nejvíce kvalitních zákazníků, máme pro vás skvělé novinky!

Sazka testovala kampaně se zapojením ID Fusion od Adform

Sazka do svých kampaní nasadila řešení ID Fusion od reklamní platformy Adform. 
Sazka, jedna z předních společností v oblasti loterií a sázkových her, si klade za cíl neustále inovovat a přizpůsobovat se novým výzvám digitálního marketingu. V souvislosti s nadcházejícím ukončením podpory pro third-party cookies a rostoucí fragmentací ekosystému identit se rozhodla nasadit nové řešení ID Fusion od renomované reklamní platformy Adform.

Cílem této spolupráce je zajistit, že kampaně společnosti Sazka budou nadále úspěšné a výnosné i v nových podmínkách, které se blíží s ukončením podpory pro third-party cookies. To je výzva, kterou čelí mnoho reklamních společností, a Sazka se tímto krokem snaží proaktivně reagovat na změny v digitálním marketingu.

„Na několikaleté spolupráci se Sazkou si vážíme zejména toho, že se nebojí zkoušet nové a neotřelé nápady, se kterými za nimi chodíme. Ne každá firma této velikosti je novým iniciativám otevřena tak jako právě Sazka,“ říká Michael Štádler, country manažer pro Českou republiku a Slovensko v Adformu.

Meta experimentuje s vlastním obchodem s aplikacemi

Meta testuje vlastní obchod s aplikacemi na Facebooku. Ten by vývojářům umožnil prezentovat jejich aplikace a uživatelům by usnadnil přímé stahování, aniž by museli opouštět sociální síť.
Meta, společnost stojící za sociální sítí Facebook, chystá ambiciózní krok, který by mohl konkurovat největším internetovým obchodům s aplikacemi, jako je Google Play a App Store. Plánuje umožnit uživatelům stahovat aplikace prostřednictvím reklam na Facebooku. Tato nová možnost se týká pouze uživatelů a vývojářů v Evropě a má být odpovědí na připravovaný zákon Evropské unie o digitálních trzích (DMA).

Připravovaný zákon DMA vyžaduje od společností Google a Apple, kteří provozují platformy Google Play a App Store, aby umožnily alternativní metody stahování aplikací na jejich mobilních platformách. To by mohlo umožnit větší konkurenci a možnost výběru pro uživatele a vývojáře aplikací. Meta vidí v této situaci příležitost a rozhodla se vstoupit do tohoto prostoru, což by mohlo vést ke zvýšení jejího vlivu na distribuci aplikací a možná i na platby v aplikacích.

Pokud se plány Meta uskuteční, mohlo by to přinést nové a inovativní způsoby, jak uživatelé mohou stahovat aplikace a jak vývojáři mohou distribuovat své produkty. Soupeření s Google Play a App Store by mohlo vést ke zlepšení služeb a nabídnout uživatelům více možností a výběru. Toto téma bude zajímavé sledovat v souvislosti s nadcházejícím zákonem DMA a s tím, jaké další změny a inovace Meta přinese do digitálního trhu s aplikacemi v Evropě.

Meta radí, jak nejlépe využít data prvních stran

Meta zveřejnila novou zprávu, která mapuje, jak mohou firmy co nejlépe využít svá data a integrovat nové procesy do svého marketingového mixu. Navazuje tím na sérii doporučení, jak maximalizovat úsilí na Facebooku a Instagramu v závislosti na přísnější ochraně osobních údajů. Čtyřicetistránková zpráva, na které Meta spolupracovala se společností Deloitte, obsahuje řadu poznatků a tipů, které vám pomohou integrovat nové datové přístupy, díky nimž maximalizujete možnosti cílení, aniž by byly ohroženy osobní údaje uživatelů.

Seznam.cz kampaní uvádí novou podobu psího maskota

Seznam.cz v brandové kampani sází na nekonečno a představuje i novou podobu psího maskota. Seznam.cz, jedno z předních českých internetových portálů, představuje svou novou a ambiciózní brandovou kampaň, která přináší osvěžující nádech do komunikace této společnosti. Tato kampaň si klade za cíl oslovit uživatele v různých mediálních kanálech a ukázat jim, že Seznam.cz je tím pravým místem pro jejich online potřeby.

Hlavním hrdinou této kampaně je Seznamácký pes, který se představuje ve své nové podobě. Tento pes se aktivně zapojuje do komunikace Seznamu a stává se neodmyslitelnou součástí jeho služeb a komunikačních kanálů. S novým maskotem se společnost Seznam snaží posílit své propojení se zákazníky a ukázat, že je tady pro ně a jejich potřeby.

Tvůrci této kampaně, tedy interní kreativní tým Seznamu, spolupracovali také s agenturami Triad a postprodukčním studiem Nice! Tato spolupráce přinesla inovativní a zajímavé nápady, které mají poteniál přilákat pozornost a zaujmout diváky, posluchače a uživatele různými formami komunikace.

Seznam.cz si s touto novou brandovou kampaní klade za cíl posílit svou pozici na trhu a zůstat první volbou pro uživatele při hledání informací, zpráv, služeb a zábavy online. A nový maskot Seznamácký pes bude v tomto úsilí hrát klíčovou roli.

Meta ukazuje, jak se vyvíjí její algoritmy a jak využívá AI

Meta zveřejnila nový přehled o tom, jak fungují různé algoritmy feedu a jak využívá pokročilé systémy umělé inteligence, které pomáhají přiřadit správný obsah k uživatelům, kteří o něj mají zájem. Tyto informace vám mohou pomoci s plánováním obsahu a oslovováním publika na Facebooku a Instagramu. Meta průběžně sdílí přehledy svých algoritmů, aby vysvětlila, proč lidé ve svém feedu vidí to, co vidí. Fungování algoritmů se ale neustále mění, proto Meta vydala aktuální informace o tom, které aspekty zohledňuje nyní.

Bezrealitky kampaní představí benefity přímého prodeje

Bezrealitky.cz, přední digitální platforma v oblasti realitního trhu, se v letošní největší kampani vrací ke svým kořenům a představuje nejčastější životní příběhy, které se v současné době na realitním trhu odehrávají. Základem celé kampaně se stala předpona „bez“, na základě které je komunikována většina benefitů této digitální platformy

Na vizuálech kampaně jsou zobrazeny různé životní příběhy a cílové skupiny, které tvoří pestrou mozaiku realitních potřeb a snů. Mezi nimi jsou mladí lidé, kteří se poprvé mohou dovolit větší byt k pronájmu, rodiče, hledající lepší dispozici pro nově narozené dítě, partneři, kteří si mohou koupit první společné bydlení, nebo studenti, kteří hledají co nejlepší podnájem celého bytu.

Cílem této kampaně je ukázat, že Bezrealitky.cz jsou tady pro každého, kdo hledá svůj ideální byt nebo dům, a že platforma dokáže splnit různorodé potřeby a sny zákazníků. Předpona "bez" symbolizuje snahu této platformy odstranit zbytečné komplikace a stres, které mohou být spojeny s hledáním a pronájmem nebo koupí nemovitosti.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp