Červen 2023 – další žhavé novinky v PPC a marketingu

novinky červen
Nezmeškejte červnové novinky v oblasti PPC a online marketingu, které vás určitě zaujmou. Na našem blogu najdete nejaktuálnější informace o tom, co se momentálně děje v těchto oblastech a jaké trendy ovlivňují svět digitálního marketingu. Přečtěte si o nejnovějších strategiích, úspěšných kampaních a tipech od odborníků, abyste byli stále v obraze.

Program Meta Verified bude dostupný globálně

Meta rozšiřuje přístup k balíčku předplatného Meta Verified. Nyní z něj tak budou moci čerpat výhody platící uživatelé ve všech regionech světa. Placený ověřovací systém představila Meta letos v únoru. Zpočátku byl k dispozici pouze pro uživatele v Austrálii a na Novém Zélandu. Meta k němu postupně rozšiřuje přístup, nyní jej dává k dispozici uživatelům v Latinské Americe a v následujících měsících bude plně dostupný po celém světě. Meta Verified nabízí uživatelům, kteří si program zaplatí, ověřenou modrou fajfku na Facebooku nebo Instagramu. Uživatelé současně získají přístup k vyhrazené podpoře účtu a dalším praktickým funkcím.

Na Twitter se vracejí inzerenti, ale utrácejí méně

Vedení sociální sítě deklaruje, že Twitter zvrátil odliv zadavatelů. Nahlodat je však může aktuální skandál s reklamou u neonacistické propagandy. Twitter zesílí své snahy o přesvědčení zadavatelů, že je sociální síť vhodnou platformou pro umístění reklamy. Chris Riedy, zodpovědný za marketingové a obchodní aktivity firmy, uvedl, že Twitter chce dát značkám větší kontrolu nad tím, v jakém kontextu se jejich propagace objeví.

Meta spouští komunitní fóra k umělé inteligenci

Debata o přínosech a potenciálních nebezpečích vyvíjejících se nástrojů umělé inteligence se rozrůstá. Proto Meta spouští nové komunitní fórum o generativní AI, aby i ona získala relevantní poznatky od uživatelů a odborníků z celého světa. V rámci nové série komunitních fór bude Meta pořádat řadu veřejných setkání, jejichž cílem je shromáždit zpětnou vazbu o zásadách, které by lidé chtěli v těchto nových technologiích zohlednit.

eVisions nyní spolupracuje s DoDo

Pražská online marketingová agentura eVisions nově spolupracuje s firmou DoDo, která začínala v roce 2015 jako startup a rychle se rozrostla ve velkou firmu. Technologicko-logistická společnost se v současnosti specializuje na doručování potravin, jídla z restaurací a malých i velkých zásilek pro své obchodní partnery a je odborníkem na tzv. poslední míli. Kromě tuzemska působí DoDo v Německu, Rakousku, Polsku, Maďarsku, Slovensku a Bulharsku. S posílením digitální komunikace pomáhá od ledna 2023 eVisions.

Facebook zavádí nové nástroje pro tvůrce Reels

Meta oznámila řadu aktualizací v rámci videí Reels, které mají přilákat kreativní talenty a umožnit jim maximalizovat dosah a ohlas na jejich obsah na Facebooku. Pro tvůrce budou k dispozici nové šablony, nové možnosti úprav videí, denní kontrolní seznam, nové přehledy a další.

Tipy pro podnikatele: Jak nastavit strategii na sociálních sítích?

Na příkladu hypotetického Karlova kadeřnictví popisuje Vít Klement, co mají podnikatelé vzít v úvahu, když chtějí sociální sítě využívat pro své podnikání. V novém seriálu na příkladu Karla a jeho kadeřnictví krok za krokem popíšeme, jak nastavit komunikační strategii firmy na sociálních sítích. Pro Karla, podnikatele z okresního města, ve kterém si otvírá nové kadeřnictví, je totiž důležité pochopit, co je strategie sociálních médií a proč je pro jeho podnikání důležitá.

Instagram umožní stahovat Reels

Po několika měsících testování Instagram zavádí možnost stahování veřejně publikovaných Reels. Chce tím rozšířit možnosti dalšího sdílení obsahu. Novinka bude fungovat velmi jednoduše. U vybraného reelu, který se vám líbí, stačí kliknout na ikonu pro sdílení a tam vybrat možnost Stáhnout. Video se vám automaticky stáhne do galerie ve vašem mobilním telefonu. Nová funkcionalita je tak příležitostí pro tvůrce, kteří chtějí rozšířit svůj obsah ve více uživatelských kanálech či na dalších platformách.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp