Na webu Podnikatel.cz vyšel článek o tom, že Black Friday láká na slevy i vánoční dárky a využije jej až dvě třetiny zákazníků.
Black Friday se stal oblíbenou příležitostí pro nákup vánočních dárků i výhodných nabídek. Podle průzkumů plánuje tuto nákupní akci využít až 66 % zákazníků. Článek se zaměřuje na trendy, očekávání a strategie obchodníků během Black Friday v roce 2024. Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury PPC Profits v článku k Black Friday zdůrazňuje, že období slev je klíčové nejen pro zvýšení tržeb, ale i pro rozložení logistické a zaměstnanecké zátěže. Díky Black Friday se obchodní vytížení, které bývalo soustředěné do prosince, rozkládá rovnoměrněji, což přispívá k lepšímu zvládání náporu jak na straně firem, tak zákazníků. Tento trend pomáhá zvládat předvánoční období efektivněji a snižuje riziko problémů, jako je zpožděné doručení zboží.
Černý pátek v českých obchodech
Black Friday 2024 láká na slevy a vánoční dárky. Podle průzkumů plánuje nakoupit až 66 % zákazníků. Jaké trendy a strategie dominují? Přečtěte si více!
Více článků z blogu
Používáte sdílené rozpočty pro financování kampaní? Vyhněte se jejich kanibalizaci
Vlastimil Malík
| 17. 12. 2024
Výhody a nevýhody používání sdíleného rozpočtu pro financování marketingových PPC kampaní. Kdy jej využít, a kdy vašemu byznysu naopak škodí?
Přečíst článek
Nastavte správně rozpočtovou strategii všech fází PPC kampaně
Vlastimil Malík
| 16. 12. 2024
Jak na rozpočtovou strategii reklamní PPC kampaně? Naučte se efektivně investovat finanční prostředky v každé etapě propagace.
Přečíst článek
Potřebujete vyladit klíčová slova pro PPC kampaň? Pomůže vám AI
Vlastimil Malík
| 13. 12. 2024
Zapojte umělou inteligenci do správy klíčových slov pro vaše PPC kampaně. Získáte více použitelných frází i lepší přehled o chování vašich zákazníků.
Přečíst článek