Březnové novinky v PPC a online marketingu

Novinky v PPC a marketingu březen 2022
Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu byste si během března 2022 neměli nechat v žádném případě uniknout?

Odchod světových firem z Ruska

V reakci na invazi Ruska na Ukrajinu dochází k masovému odchodu známých značek z ruského trhu. Firmy jako Apple, Ikea, Nike či BMW přijímají opatření k omezení, pozastavení nebo ukončení obchodních aktivit v Rusku.

Instagram spouští automatické titulky pro videa ve feedu

Automatické titulky jsou jednou z nejžádanějších funkcí mezi komunitou Instagramu. Nyní je mohou tvůrci přidávat ve všech video nástrojích aplikace, a to včetně Reels (prostřednictvím nálepky), což je v současnosti nejrychleji rostoucí platforma pro zapojení uživatelů.

Úspěšný e-mail marketing

E-mail je v marketingu jedním z nejzásadnějších a nejúspěšnějších nástrojů. Zároveň ale také jedním z podceňovaných či nedostatečně využívaných. Co vše může stát v cestě kvalitního e-mail marketingu?

Trendem v marketingu je společenská angažovanost

Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr i jasné hodnoty. Nestačí jen dodávat kvalitní zboží. Spotřebitele čím dál tím víc zajímá i jeho dopad na životní prostředí.

SKLIK nyní umí převádět RSA reklamy

PPC reklama na Seznamu reaguje na rostoucí podíl RSA (responzivních reklam) v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Nyní vám je Seznam automaticky převede na Sklikem podporované ETA.

Facebook dělá pokroky v automatické identifikaci objektů

Facebook představil aktualizovaný systém SEER, což je podle něj momentálně největší a nejpokročilejší dostupný model počítačového vidění. Tento systém se dokáže učit z libovolné náhodné skupiny snímků na internetu, aniž by potřeboval ruční správu nebo označování.

Válka zvedla zájem inzerentů o brand safety

V současné době se stále více inzerentů aktivně zajímá o to, aby se jejich online reklamy nezobrazovaly vedle citlivého obsahu. Opatření pro „brand safety“ je proto stále důležitější.

Marketing pro architektonická studia 

Před deseti lety se marketingem a PR zabývala architektonická studia jen výjimečně, nyní je to standard. Marketing a PR jsou nezbytnou součástí každé podnikatelské činnosti architekturu nevyjímaje. Jak na marketing pro architektonické studio?

SKLIK spouští nové formáty PPC reklamy

Dlouho očekávané novinky v PPC reklamě na Seznamu jsou konečně tady. A co vám přinesou? Možnost využít formátů jako je Mobilní Interscroller nebo Mobilní vertikální Outstream a oslovit tak své zákazníky na nejnavštěvovanější stránce českého internetu, ať jsou kdekoliv.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp