Odchod světových firem z Ruska
V reakci na invazi Ruska na Ukrajinu dochází k masovému odchodu známých značek z ruského trhu. Firmy jako Apple, Ikea, Nike či BMW přijímají opatření k omezení, pozastavení nebo ukončení obchodních aktivit v Rusku.
Instagram spouští automatické titulky pro videa ve feedu
Automatické titulky jsou jednou z nejžádanějších funkcí mezi komunitou Instagramu. Nyní je mohou tvůrci přidávat ve všech video nástrojích aplikace, a to včetně Reels (prostřednictvím nálepky), což je v současnosti nejrychleji rostoucí platforma pro zapojení uživatelů.
Úspěšný e-mail marketing
E-mail je v marketingu jedním z nejzásadnějších a nejúspěšnějších nástrojů. Zároveň ale také jedním z podceňovaných či nedostatečně využívaných. Co vše může stát v cestě kvalitního e-mail marketingu?
Trendem v marketingu je společenská angažovanost
Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr i jasné hodnoty. Nestačí jen dodávat kvalitní zboží. Spotřebitele čím dál tím víc zajímá i jeho dopad na životní prostředí.
SKLIK nyní umí převádět RSA reklamy
PPC reklama na Seznamu reaguje na rostoucí podíl RSA (responzivních reklam) v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Nyní vám je Seznam automaticky převede na Sklikem podporované ETA.
Facebook dělá pokroky v automatické identifikaci objektů
Facebook představil aktualizovaný systém SEER, což je podle něj momentálně největší a nejpokročilejší dostupný model počítačového vidění. Tento systém se dokáže učit z libovolné náhodné skupiny snímků na internetu, aniž by potřeboval ruční správu nebo označování.
Válka zvedla zájem inzerentů o brand safety
V současné době se stále více inzerentů aktivně zajímá o to, aby se jejich online reklamy nezobrazovaly vedle citlivého obsahu. Opatření pro „brand safety“ je proto stále důležitější.
Marketing pro architektonická studia
Před deseti lety se marketingem a PR zabývala architektonická studia jen výjimečně, nyní je to standard. Marketing a PR jsou nezbytnou součástí každé podnikatelské činnosti architekturu nevyjímaje. Jak na marketing pro architektonické studio?
SKLIK spouští nové formáty PPC reklamy
Dlouho očekávané novinky v PPC reklamě na Seznamu jsou konečně tady. A co vám přinesou? Možnost využít formátů jako je Mobilní Interscroller nebo Mobilní vertikální Outstream a oslovit tak své zákazníky na nejnavštěvovanější stránce českého internetu, ať jsou kdekoliv.