Březen 2023 - novinky PPC a online marketingu

březen
I březen je plný žhavých novinek na poli PPC reklamy a online marketingu. Které by vám neměly v žádném případě uniknout?

Kampaně Advantage+ dosahují 32% nárůstu ROAS

Meta poskytla nové statistiky o účinnosti reklamních kampaní Advantage+. Ty si pochvaluje mnoho výkonnostních inzerentů, protože skutečně dosahují lepších výsledků.

Meta se na nástroje řízené umělou inteligencí (AI) začala více zaměřovat po aktualizaci systému iOS 14 od společnosti Apple. Kvůli ní má totiž k dispozici méně dat o uživatelích, a proto se vrátila ke strojovému učení a budování efektivnějších systémů cílení reklam založených na systematické inteligenci.

Seznam.cz rozšiřuje Featured snippety. A vy toho můžete využít

Před rokem Seznam.cz do Vyhledávání poprvé nasadil Featured snippety neboli Vybrané úryvky. Od té doby je vylepšuje tak, aby hledající vždy našli rychlou a co nejpřesnější odpověď. Jaké výhody mohou přinést stránkám, ze kterých čerpají?

Doposud byly Vybrané úryvky tvořeny pouze z české Wikipedie a právě toto chování se nasazením nové aktualizace změní. Nově budete moci ve Vyhledávání potkat Featured snippety i z jiných domén. Pokud na své doméně publikujete kvalitní informační obsah, může se stát, že se ve Featured snippetu objeví i ta vaše.

Facebook zůstává nejdůležitější sítí pro malé a střední firmy

Podle nového průzkumu společnosti Skynova zůstává Facebook pro malé a střední podniky stále tou nejdůležitější platformou a pojítkem se zákazníky. Za ním následuje Instagram.

Průzkum se prováděl mezi 1 000 majiteli malých a středních firem a zjišťoval, které sociální sítě jsou klíčové pro získávání nových zákazníků. Výsledky odhalily, že na nejvyšší pozici se stále drží Facebook. Hned za ním se umístil Instagram, který je důležitý zejména pro mladší generaci majitelů firem.

Jak získat nové klienty díky Službám firem?

Portál Služby firem, který Seznam.cz  spustil v polovině roku 2022, vám umožní zdarma propagovat vaše podnikání a služby, a tím oslovit potenciální klienty.

Facebook Reels získají delší stopáž a nové nástroje

Meta oznámila několik novinek pro Facebook Reels. Ty budou mít nově rozšířený limit délky, integrované vzpomínky a také nové trendy šablony.

Pokud tvoříte videa Reels na Facebooku, jistě vás potěší, že nyní mohou být dlouhá až 90 sekund, což je o 30 sekund více než doposud. Tuto délku již mají Reels na Instagramu, kde ji Meta zavedla v loňském roce.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp