Meta ruší zbývající audio možnosti ve skupinách
Meta odstraňuje poslední zvukové kanály, které ještě zachovávala ve skupinách na Facebooku. K dispozici přestanou být od 1. dubna. Meta momentálně rozesílá členům facebookových skupin upozornění, že končí podpora audio kanálů. Od příštího měsíce je tak nebudou moci vytvářet ani poslouchat. Jedná se v podstatě o zbývající prvky audio kampaně, na kterou Meta kladla velký důraz v souvislosti s raketovým startem aplikace Clubhouse na začátku roku 2021.
Snížení marketingových výdajů vede k propadu prodejů
Podle průzkumu AKA vede snížení rozpočtů na komunikaci k dlouhodobému propadu prodejů. Snížení marketingových rozpočtů během krize se negativně podepisuje na výši prodejů v následujících letech. Z průzkumu Behavio Research pro Asociaci komunikačních agentur (AKA) vyplývá, že 4 z 5 značek, které v posledních třech letech rozpočty na marketing snížily, se na původní prodeje zatím nevrátily. Značky, které komunikaci naopak posílily, zaznamenaly o 256 % vyšší prodeje. Snížení rozpočtu na komunikaci, který obvykle bývá jednou z prvních položek, na které firmy během krize šetří, zpravidla mívá dlouhodobé následky.
Meta vyvíjí aplikaci zaměřenou na krátké textové aktualizace
Meta chystá novou aplikaci, která bude zaměřena na sdílení krátkých textových příspěvků. Činí tak vzhledem k rostoucímu tlaku na nový přístup k sociálním sítím a také v souvislosti s nespokojeností mnoha uživatelů aplikace Twitter, u nichž chce využít příležitosti. Aplikace, kterou Meta vyvíjí a která v současnosti nese název P92, bude decentralizovaná. Projekt bude údajně zahrnovat podporu pro decentralizovaný protokol sociálních sítí ActivityPub. To pro Metu představuje velký krok, protože právě Meta je z velké části důvodem, proč se dnes tolik prosazuje decentralizace, a to díky způsobu, jakým shromažďuje a kontroluje data uživatelů.
Kurz Brand Safety Academy poučí o ochraně značky
Již třetí ročník Brand Safety Academy o dezinformacích a dalších toxických rizicích se bude konat 18. dubna. V Praze se bude 18. dubna konat již třetí ročník Brand Safety Academy, komplexní kurz, který se zaměřuje na ochranu značky v souvislosti s dezinformacemi a dalšími toxickými riziky. Určený je pro brand managery, PR managery, stratégy, marketingové managery, social media managery, digital specialisty, community managery a další, kteří se věnují tomu, v jakém kontextu se jejich značka objevuje v médiích. Brand Safety Academy nabízí komplexní vhled do problematiky a přehled konkrétních preventivních opatření.
Instagram testuje ve Stories novou nálepku TOP 3
Meta stále hledá nové způsoby, jak uživatele zapojit do obsahu a podnítit je k vytváření vlastního. Nyní přichází s novou nálepkou ve Stories, která by tomuto účelu mohla dobře posloužit.
Mezi kreativními nástroji v příbězích na Instagramu se v současné době objevuje nová nálepka TOP 3. Jak už její název napovídá, pomocí ní mohou uživatelé zvýraznit tři nejoblíbenější účty, skladby, místa nebo cokoliv dalšího dle vlastní fantazie.