Black Friday každoročně přináší obrovské slevy

Black Friday
Zjistěte, kolik Češi plánují utratit během Black Friday akcí, jaké trendy ovlivňují jejich nákupní chování a jak využít slevy efektivně.

Na FAEI.cz vyšel článek, který se věnuje fenoménu Black Friday, který každoročně přináší obrovské slevy a masivní nákupní aktivity. Zaměřuje se na očekávání ohledně výdajů českých zákazníků, trendy v nákupním chování a na to, jak maloobchodníci využívají této příležitosti k maximalizaci tržeb. Čtenáři získají přehled o předpokládaných trendech, tipech na chytré nakupování a možnostech, jak ušetřit. V článku se Tomáš Čupr, odborník na online prodej a marketing a ředitel marketingové agentury PPC profits zdůrazňuje rostoucí význam Black Friday jako jednoho z klíčových dnů pro maloobchod. Dle něj Češi stále více vnímají tento svátek slev jako příležitost k nákupu vánočních dárků i potřebných věcí za výhodné ceny.

Také podotýká, že čeští zákazníci věnují více pozornosti reálným slevám, protože jsou si vědomi možných manipulací s cenami. Tato obezřetnost je výsledkem vyšší informovanosti a zkušeností s nákupy během podobných akcí. Podle něj se tržby během Black Friday každoročně zvyšují, což podporuje i snaha obchodníků lákat zákazníky výraznějšími slevami a lepšími nabídkami​

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp