Na webu Euro.cz vyšel článek, který rozebírá problematiku nekalých praktik během Black Friday, kdy obchodníci využívají fiktivní slevy, nenabízejí dostupné zboží nebo manipulují emocemi spotřebitelů, aby zvýšili prodeje. Spotřebitelé jsou tak často klamáni a vedeni k unáhleným nákupům. Autoři zdůrazňují, jak důležité je být obezřetný a před nákupem si ověřit skutečnou výhodnost nabídek. Tomáš Čupr, zakladatel marketingové firmy PPC profits a úspěšný podnikatel, v článku upozorňuje na dlouhodobé problémy spojené s akcemi Black Friday. Kritizuje zejména přístup mnoha e-shopů, které nabízejí slevy jen naoko, a poukazuje na nutnost férovějšího přístupu k zákazníkům. Tomáš Čupr zdůrazňuje význam transparentnosti a kvalitní zákaznické zkušenosti jako hlavních faktorů dlouhodobého úspěchu v online prostředí.
Během Black Friday zůstaňte ostražití
Článek na Euro.cz upozorňuje na nekalé praktiky během Black Friday, jako jsou fiktivní slevy a nedostupné zboží, které klamou spotřebitele.
Více článků z blogu
Prosincové novinky v PPC a online marketingu: Nové nástroje a trendy pro 2025
Vlastimil Malík
| 12. 12. 2024
Zjistěte, jaké prosincové novinky přináší PPC a online marketing! Nové nástroje, vylepšení a trendy, které ovlivní vaše kampaně v roce 2025. Buďte připraveni!
Přečíst článek
Zvyšte tržby pomocí chytrých nabídek Google Ads. 5 užitečných rad, jak na to
Vlastimil Malík
| 11. 12. 2024
Prozkoumejte možnosti chytrých nabídek Google Ads a využijte jejich strategie k dosažení maximálního zisku z vašeho reklamního rozpočtu a kampaně.
Přečíst článek
Co se skrývá za zkratkou CTR a jaký má vliv na úspěch PPC kampaní?
Vlastimil Malík
| 4. 12. 2024
Zjistěte, co znamená zkratka CTR, a proč je takzvaná míra prokliku důležitá pro skóre kvality a úspěšnost vaší reklamy v rámci PPC kampaní.
Přečíst článek