Trh s PPC reklamou se neustále vyvíjí a zahrnuje nás různými novinkami. Pozadu nezůstává ani Microsoft, který taktéž přispěchal se svou troškou do mlýna. Microsoft Advertising nedávno oznámil, že strategie portfoliových nabídek jsou nyní k dispozici celosvětově. Automatizovaná integrace platformy se správcem značek Google Tag Manager (GTM) je nyní také všeobecně dostupná.
Portfoliové strategie nabídek
Tato funkce automaticky upravuje nabídku v rámci více kampaní tak, aby vyrovnávala nedostatečné a nepříliš výkonné kampaně, které sdílejí stejnou nabídkovou strategii (jako je maximalizace konverzí, cílové CPA, cílový podíl imprese atd.)
Chcete-li začít pracovat s portfoliovými strategiemi nabídek v aplikaci Microsoft Advertising, přejděte do nabídky Nástroje > Portfoliové strategie nabídek. Poté vyberte strategii nabídek a zahrňte komplementární rozpočty. S portfoliovými strategiemi nabídek můžete také použít sdílené rozpočty, aby vaše kampaně mohly čerpat z jednoho rozpočtu.
Automatická integrace s Google Tag Managerem
Integrace služby Microsoft Advertising se správcem značek Google Tag Manager umožňuje automaticky kopírovat nastavení používané stávajícími značkami Google.
Chcete-li tak učinit, přihlaste se do služby Google a vyberte účet Google Tag Manager a kontejner prostřednictvím služby Microsoft Advertising online. Poté povolte oprávnění k aktualizaci nastavení a Microsoft Advertising nastaví tag UET s dalšími parametry.
Jak můžete této novinky využít
Portfoliové strategie nabídek vám mohou pomoci ušetřit čas, který byste jinak strávili ručním nastavováním nabídek. Automatická integrace s Google Tag Managerem vám také pomůže ušetřit čas tím, že zkopíruje nastavení značky Google, kterou již používáte.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com