
Digitální agentura PPC Profits.cz, která se zaměřuje na komplexní online marketing, vstoupila do Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Tento krok potvrzuje rostoucí význam agentury na českém trhu a její ambici aktivně se podílet na formování profesních standardů a sdílení know-how v oblasti marketingové komunikace.
PPC Profits.cz působí na trhu jako etablovaný poskytovatel služeb v oblasti PPC kampaní, SEO, optimalizace konverzního poměru (CRO), tvorby webových stránek, emailingu i správy sociálních sítí. Společně se svou sesterskou divizí SEOConsult.cz agentura poskytuje služby klientům napříč různými segmenty – od e-commerce až po velké korporace. Mezi její dlouhodobé klienty patří známé značky jako Adidas ČR, Nestlé ČR, Dr. Oetker nebo Vysoké učení technické v Brně.
„Členství v AČRA MK je pro nás významným milníkem. Je to potvrzení kvality naší práce, důvěryhodnosti a také příležitost zapojit se do profesní komunity, která sdílí vysoké nároky na odbornost a etiku v reklamě a marketingu. Zároveň vnímáme tuto spolupráci jako šanci aktivně přispívat k rozvoji celého oboru v České republice,“ uvedl jednatel agentury Tomáš Čupr, který PPC Profits osobně představil na zasedání prezídia asociace.
AČRA MK sdružuje přední agentury působící v oblasti reklamy a marketingové komunikace a její členové se zavazují k dodržování etického kodexu a profesionálních standardů. Členství v této asociaci tak přináší nejen prestiž, ale i přístup k důležitým informacím, kontaktům a vzdělávacím aktivitám, které agentury dále profesně rozvíjejí.
PPC Profits zároveň deklaruje, že chce v rámci svého členství sdílet zkušenosti z oblasti výkonnostního marketingu, který v posledních letech nabývá na důležitosti. Díky rozsáhlým zkušenostem s řízením kampaní pro velké značky i menší podniky agentura přináší do asociace důležité praktické poznatky z oblasti datové analytiky, automatizace, personalizace i optimalizace konverzních cest.
Vstup do AČRA MK tak představuje další krok v růstu agentury PPC Profits a jejím dlouhodobém směřování k budování důvěryhodné, výkonné a odborně silné značky, která pomáhá klientům dosahovat reálných obchodních výsledků.