3 funkce v AdWords, které byste měli více používat

20.6.2017
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová

Některé funkce v AdWords by si zasloužily mnohem větší pozornost. Proč?

Jen málokteré odvětví vyvíjí, přizpůsobuje a integruje nové technologie tak rychle jako placené vyhledávání. Využívání tohoto dynamického prostředí je významným aspektem každodenních výzev, kterým čelí správci účtů AdWords. Některé funkce by si ale zasloužily větší pozornost.

Google několikrát do roka aktualizuje systém AdWords tak, aby reklamy byly pro uživatele relevantnější a pro inzerenty jednodušší a efektivnější. Vzhledem k tomuto faktu je nutné dané změny neustále sledovat. Některé funkce vaší PPC reklamě mohou pomoci více, než si myslíte, a rozhodně si zaslouží větší pozornost.

Cílení na základě příjmů

Cílení na základě příjmů v AdWords není žádnou novinkou. Systém AdWords umožňuje zahrnout toto cílení v rámci Editoru.  Pokud se ale dané publikum dle příjmů snažíte zahrnout do cílení z reklam neobsahujících video, vyskočí na vás chybová hláška. Pokud si přejete této možnosti využít, je třeba pustit se do hlubšího nastavení v rámci geografického cílení. Pro výběr tohoto publika je třeba kliknout na kartu. Nastavení, Lokalita, Pokročilé vyhledávání. Dále v menu můžete zvolit úroveň příjmu dané skupiny uživatelů.

Nastavení střídání reklam

Toto nastavení určuje, jak jsou vaše reklamy zobrazovány ve vyhledávací a obsahové síti. Pokud jedna reklamní sestava obsahuje více reklam, vždy je v danou chvíli zobrazována pouze jedna z nich. Pomocí nastavení střídání reklam je možné určit četnost zobrazování reklamy v rámci sestavy.

Optimalizace reklamy s ohledem na kliknutí

Zobrazování reklam s ohledem na kliknutí upřednostňuje reklamy, u kterých na základě míry CTR existuje vyšší počet kliknutí než u ostatních reklam. Díky tomuto nastavení může vaše reklama získat mnohem více zobrazení a kliknutí.

Mezi další možnosti nastavení střídání reklam patří optimalizace na základě konverze, rovnoměrné nebo neurčité střídání. První varianta je však ve většině případů nejvýhodnější.

Demografické cílení

Další často opomíjenou možností je demografické cílení. Budete-li například prodejcem cestovního pojištění, vaší cílovou skupinou pravděpodobně budou mladí lidé. Vyjmete-li proto z cílení starší uživatele, vaše reklama získá vyšší relevantnost. Nastavení proveďte na kartě Publikum, zvolte možnost Demografické údaje a dále klikněte na tlačítko +Cílení.