Zaječský vinný sklep - Případová studie

 
Na jaře roku 2011 byla společnost PPC-profits.cz oslovena klientem, který měl zájem o realizaci reklamní PPC kampaně za účelem zvýšení výdělků stránek jihomoravského penzionu Zaječský vinný sklep ležícího ve známé a turisticky oblíbené lokalitě, ve vinařské oblasti Pálava.

PPC kampaň se měla soustředit na zvýšení množství konverzí, tedy ubytování objednaných prostřednictvím PPC reklamy a na zvýšení míry prokliků a snížení nákladů na proklik.

  • Zvýšení počtu konverzí o 14%.
  • Snížení ceny za proklik o 63%.
  • Snížení ceny konverze o dvacet devět procent.
  • Dlouhodobé výsledky.

Nezávazná konzultace

Chcete výsledky jako Zaječský vinný sklep? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nechcete čekat? Zavolejte nám: Tel. 775 646 333

Proč zvolit PPC Profits pro PPC kampaně pro vyhledávače

  • Zaměřujeme se už od roku 2007 výhradně na PPC kampaně a výkonovou reklamu na internetu.
  • Neomezený transparentní přístup do účtu, účty i data jsou Vaše.
  • Žádné závazky, spolupráci můžete kdykoli ukončit (1 měsíc výpovědní lhůta).
  • Průběžné informace o stavu kampaně (2 reporty za měsíc).

Za tímto účelem byla v rámci PPC kampaně uskutečněna podrobná analýza klíčových slov, dále byly vytvořeny vhodné reklamní texty propagujících ubytování v penzionu a kampaň zahrnovala také nastavení systému.

Po nastavení kampaní proběhla optimalizace týkající se jak ceny za proklik, tak i konverzí.Kampaň přinesla výrazné úspěchy, níže se nacházejí konkrétní statistiky týkající se zlepšení výdělečnosti stránek penzionu.

Zaječský vinný sklep zvýšil prostřednictvím PPC reklam počet konverzí.

Z patnácti konverzí při průměrné ceně 3 091 Kč za jednu vydělal klient 41 712 Kč čistého zisku.Pomocí efektivní správy PPC kampaně se také podařilo snížit cenu za proklik – a to o 3,22 Kč na cenu 4,93 Kč. Došlo rovněž ke zvýšení míry prokliků o 2,83 % na 5,68 %. Celkový počet prokliků pak činil 944 a celkové náklady na prokliky 4 653 Kč.

Jak z výše uvedených statistik vyplývá, cíle PPC kampaně se podařilo bezezbytku naplnit s velmi příznivými výsledky pro klienta. 

Vyjádření klienta (DR Otker)

So sluzbami sme boli pri zadavani PPC reklamy na Facebook velmi spokojni. Cela spolupraca prebehla nad ocakavania, profesionalne a nacas, reporting bol detailny a cela kampan prebehla hladko.
Zuzana Janove, www.seesame.com

Zobrazit všechny reference