Facebook pro DR Otker - Případová studie

 
Německá společnost Dr. Oetker , která patří mezi nejvýznamnější potravinářské firmy nejen u nás, ale i v dalších devětadvaceti zemích světa, se dostala do obecné známosti díky velice kvalitním produktům, jako jsou přísady a směsi na pečení, pudingy, dezerty či mražené pizzy Ristorante nebo Giuseppe.

Tato celosvětová firma, která působí na českém trhu od roku 1991, oslovila v roce 2012 PPC-profits.cz s žádostí o vytvoření reklamní kampaně. Jednalo se o komunikační kampaň využívající u nás v současnosti nejpopulárnější sociální síť Facebook, jejímž účelem bylo zvýšení počtu fanoušků na této síti a tedy i zvýšení zájmu o produkty prodávané společností Dr. Oetker.

  • Zvýšení počtu fanoušků o 258% .
  • Zapojení uživatelů do dění na stránce (like, shares, komentáře).
  • Zvýšení povědomí o DR Otker.
  • Vytvoření love brandu.

Nezávazná konzultace

Chcete výsledky jako DR Otker? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nechcete čekat? Zavolejte nám: Tel. 775 646 333

Proč zvolit PPC Profits pro Facebook reklamu

  • Detailně propracovaná strategie získávání nových fanoušků a komunikace s nimi.
  • Tvorba zajímavého obsahu pro vaše Facebook stránky vybudí aktivitu fanoušků.
  • Efektivní správa PPC reklamy na Facebooku v prvním měsíci vám sníží náklady na získání jednoho fanouška stránky (až o 71%).
  • Reklamě na Facebook se věnujeme už od roku 2008, máme 46 realizovaných kampaní.

Budování strategie kampaně probíhalo v následujících krocích:

1.Vyhodnocení cílové skupiny, na níž se kampaň zaměří pro dosažení maximálně efektivních výsledků.

2. Tvorba optimálních a atraktivních reklamních textů a obrázků, které přivedou na stránky nové fanoušky.

Díky přesnému zacílení, efektivnímu nastavení a také správě PPC reklamy na Facebook se stránce podařilo získat aktivní fanoušky, kteří nadále šíří povědomí o stránce prostřednictvím tzv. „lajků“, sdílením a také se zapojují do diskuzí.

Postupně byly nasazovány reklamní sestavy, které byly testovány pro dosažení co nejvyšší efektivity a jejichž účelem bylo minimalizovat cenu za fanouška. Tato úspěšná strategie a také velmi výrazná aktivita (like, share, komentáře) ze strany nových fanoušků jsou důkazy úspěšně vedené kampaně.Výsledky využité PPC reklamy na Facebook jsou nadprůměrné.

Konkrétně lze zmínit cenu za proklik, která činí 1,91 Kč a cenu za fanouška, 4,1 Kč, což jsou velmi dobré výsledky zejména vzhledem ke kvalitě fanoušků, kteří se skutečně zapojují do aktivit na stránce. 

Vyjádření klienta (DR Otker)

So sluzbami sme boli pri zadavani PPC reklamy na Facebook velmi spokojni. Cela spolupraca prebehla nad ocakavania, profesionalne a nacas, reporting bol detailny a cela kampan prebehla hladko.
Zuzana Janove, www.seesame.com

Zobrazit všechny reference