Pkgroup.cz - případová studie

Naše spolupráce s online obchodem Pkgroup.cz se datuje již od roku 2020. Naším cílem je zvýšení počtu objednávek e-shopu pomocí optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené PPC reklamy v Google Ads a Seznam Sklik. Součástí našeho úkolu bylo také zvýšení návštěvnosti ze zbožových vyhledávačů Zboží.cz a Heureka.cz.

PK Group je rodinná firma, která se zabývá výrobou a prodejem přepravních a manipulačních obalů z kvalitního plastu, pojezdových koleček pro potravinářský, technický, spotřební a jiný průmysl. Vyrábí také velmi kvalitní vozíky, které umožňují snadnější manipulaci s přepravkami.

 

PK group logo
PK group screen

 

Průběh naší spolupráce s Pkgroup.cz

Pro Pkgroup.cz zajišťujeme SEO a PPC. Ihned od začátku naší spolupráce jsme se zaměřili na důkladnou SEO revizi e-shopu Pkgroup.cz, abychom zjistili základní chyby a nedostatky e-shopu, které brání tomu, aby byl pro vyhledávače jasně čitelný a dosahoval tak předních pozic v přirozených výsledcích vyhledávání. Zkontrolovali jsme titulky, popisy stránek, duplicity, kanonizace, strukturu webu a soubory sitemap, microdata, zabezpečení, responzivitu, rychlost načítání webu a mnoho dalších faktorů, které mohou ovlivnit SEO webu.

Následně jsme provedli také důkladnou analýzu klíčových slov a vybrali jsme taková, na která se e-shop Pkgroup.cz nezobrazuje v internetových vyhledávačích právě dobře. Pozice těchto klíčových slov jsme začali posilovat ve výsledcích vyhledávání Google a Seznam nejprve pomocí on-page nastavení cílových stránek, na kterých jsme zlepšili obsah a obohatili jej o vhodná klíčová slova. Následně jsme se vrhli na získávání kvalitních zpětných odkazů ze stránek s vysokou doménovou autoritou. Zajistili jsme napsání kvalitních a relevantních článků, pojednávajících o tématech souvisejících s produkty nabízenými firmou PK Group, do kterých jsme umístili odkazy na cílové stránky e-shopu,  a následnou publikaci těchto článků na autoritativních, hojně navštěvovaných webech. 

PK group investice

V rámci PPC reklamy jsme ze všeho nejdříve provedli celkový audit placené reklamy. Jelikož měl klient PPC reklamy nastaveny již z dřívějška, potřebovali jsme zjistit, zda mají dosavadní kampaně nějaké mezery, zda jsou řádně spravovány a které jejich oblasti by se daly vylepšit. Další fází bylo provedení důkladného průzkumu klíčových slov, abychom odhalili místa, která dosud nebyla PPC reklamou dostatečně pokryta. Snažili jsme se nalézt taková klíčová slova, která by splňovala kritéria vysoké hledanosti, nízké konkurence a současně také vysokého komerčního potenciálu, abychom reklamou oslovili hlavně ty lidi, kteří si skutečně chtějí některý u nabízených produktů koupit. Zaměřili jsme se jsme také na tzv. vylučovací klíčová slova, abychom zabránili plýtvání reklamním rozpočtem na nesouvisející dotazy. Zjištěné údaje jsme implementovali do PPC reklam Google Ads a Sklik a vytvořili jsme výkonné kampaně, které již od prvního spuštění začaly přivádět cílenou návštěvnost a nové zákazníky.

V rámci získávání návštěvnosti prostřednictvím zbožových vyhledávačů Zboží.cz a Heureka.cz. jsme se soustředili na správné sestavení produktových feedů, kontrole jejich funkčnosti, kontinuální kontrole spárovanosti jednotlivých produktů se záznamy na zbožových vyhledávačích a současně také s měřením a vyhodnocováním výkonnosti.

PK group tržby

Výsledky naší dosavadní spolupráce

Díky zlepšení obsahu cílových stránek a kvalitním odkazům ze pozice e-shopu Pkgroup.cz ve výsledcích vyhledávání Google a Seznam výrazně zlepšily. Z vyhledávání začalo přicházet stále více návštěvníků, kteří díky správnému cílení měli mnohem větší ochotu nakupovat. 

Ze zbožových vyhledávačů Heureka.cz a Zboží.cz se nám podařilo získat mnohem více návštěvníků, kteří díky tomu, že jde o uživatele s vysokým nákupním záměrem, velmi často konvertovali v zákazníky.

Velkých úspěchů jsme dosáhli také v PPC reklamě. Jelikož se nám podařilo díky správnému cílení a segmentaci oslovit zákazníky v pokročilejší fázi nákupního procesu, kdy již vědí co chtějí a jsou pro zakoupení produktu téměř rozhodnuti, byly výsledky PPC kampaní Google Ads a Sklik více než uspokojivé. Podařilo se nám výrazně snížit podíl nákladů na obratu, zvýšit míru prokliků u PPC inzerátů a zlepšit konverzní poměr. Díky tomu získal e-shop Pkgroup.cz s minimálními náklady mnoho nových zákazníků.

 

Jaké jsou naše plány do budoucna?

Jak SEO, tak i PPC reklamy jsou dynamické obory, které se neustále mění. Algoritmy vyhledávačů, pravidla pro PPC reklamu i preference a zvyklosti zákazníků se neustále vyvíjejí a proto je nutné s těmito změnami držet krok. Naším cílem je proto neustále zlepšovat SEO i PPC webu Pkgroup.cz, získávat nové kvalitní odkazy, optimalizovat PPC reklamy a umístění produktů ve zbožových vyhledávačích, abychom jej dokázali udržet v popředí zájmu vyhledávačů i zákazníků.

Co o nás říká náš klient:

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? S naší spoluprací jse velmi spokojeni a těšíme se na spolupráci i v budoucnu. 
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Naše pozice ve vyhledávačích díky SEO vzrostly, a zvýšila se také návštěvnost. Díky optimalizaci PPC reklam dosahují nyní naše kampaně vyšší efektivity a zvýšil se také počet lidí, kteří ka nám přicházejí ze zbožových vyhledávačů Heureka a Zboží.
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Vzhledem k našim pozitivním zkušenostem bychom služby společnosti PPC profits rozhodně doporučili.

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů