Eshop.buchara.cz - případová studie

S e-shopem Buchara.cz spolupracujeme dlouhodobě. Cílem naší spolupráce bylo zlepšit zvýšit návštěvnost a tržby na webu klienta pomocí SEO a PPC reklamy Google Ads, Facebook Ads a Seznam Sklik. I přesto, že v tomto segmentu trhu panuje značná konkurence, daří se nám úspěšně zvyšovat všechny výše zmíněné parametry.

Buchara.cz je firma, který se již od roku 1994 zaměřuje na prodej kvalitních, ručně vázaných orientálních koberců,  dovážených z Íránu, Turecka, Turkmenistánu či Pákistánu. Seženete zde i speciality, jako jsou kožené, hedvábné či nomádské koberce.

Buchara logo
Buchara

 

Průběh naší spolupráce s eshopem Buchara.cz

Již od začátku jsme se zaměřili na zlepšení pozic ve vyhledávání pomocí optimalizace pro vyhledávače – SEO. V rámci tohoto procesu jsme začali důkladnou revizí technického stavu webu, zjištění jeho silných a slabých míst, stejně tak jako úpravě struktury vnitřního prolinkování. Postupně jsme nalezli a odstranili všechny překážky, které stály v cestě algoritmům vyhledávačů a bránily jim v jeho řádné indexaci. 

Jako další krok jsme zpracovali podrobnou analýzu klíčových slov, která potenciální zákazníci hledají. Prioritou byla pro nás nejen vysoká hledanost, ale především vysoký  komerční potenciál. Jakmile jsme spárovali vhodná klíčová slova s odpovídajícími stránkami na webu klienta, zaměřili jsme se na  důkladnou on-page optimalizaci, která zjednodušila robotům indexaci a zákazníkům nákup produktu. Postarali jsme se o správnou strukturu textu a jeho doplnění vhodnými primárními a sekundárními klíčovými slovy.

Další částí optimalizačního procesu bylo a je získávání kvalitních zpětných odkazů z autoritativních webů. Toho dosahujeme tvorbou vysoce relevantních článků, obsahujících klíčová slova týkající se kvalitních koberců, a jejich následné publikaci na webech s vysokou návštěvností a doménovou autoritou. 

Nové zákazníky jsme přivedli také prostřednictvím PPC reklamy v Google, Seznamu a na Facebooku. Každá z těchto PPC platforem vyžaduje odlišný přístup – v Google Ads a na Seznam Sklik jsme se zaměřili na precizní výběr klíčových slov s největším komerčním potenciálem a sestavením vhodných PPC inzerátů, které by zaujaly ve výsledcích vyhledávání ty správné zákazníky a zvýšily míru prokliku. Pochopitelně jsme vytvořili také podrobný seznam vylučovacích klíčových slov, díky kterému se nám podařilo snížit počet nežádoucích prokliků, a ušetřit tak nemalé finanční prostředky. 

V rámci PPC reklamy na Facebooku bylo naším cílem naopak vylepšit cílení na jednotlivé demografické skupiny. Nejdříve jsme se proto pustili do důkladné analýzy lidí, kteří tvoří cílovou zákaznickou skupinu firmy Buchara. Výsledné publikum jsme segmentovali podle různých zájmů a demografických skupin, abychom pro každou z nich mohli ušít reklamní kampaň na míru. Na základě získaných publik jsme poté vytvořili takzvaná „podobná“ publika, která ještě více rozšířila dosah PPC reklamy.

 

SEO
web

Výsledky spolupráce

Výsledkem nastavení a správy PPC kampaní na Google, Seznamu a Facebooku bylo razantní zvýšení počtu zákazníků, přičemž se nám zároveň podařilo snížit cenu za proklik a podíl nákladů na obratu. 

Díky optimalizaci pro vyhledávače se web Buchara.cz začal mnohem více objevovat ve výsledcích vyhledávání a jeho návštěvnost neustále stoupá. Jelikož jsme se při optimalizaci zaměřili zejména na získání takových návštěvníků, u kterým lze předpokládat vysoký zájem o nákup, úměrně tomu stoupají také tržby a zisky e-shopu.

Plány pro nejbližší budoucnost

Naším cílem je dále optimalizovat nastavení PPC reklamy, tak abychom dosahovali co nejnižší ceny za proklik a co nejvyššího konverzního poměru. Plánujeme také zvyšovat nalezitelnost e-shopu Buchara.cz ve výsledcích vyhledávání, a to především na klíčová slova s vysokým komerčním potenciálem. Za tím účelem plánujeme pokračovat v tvorbě vysoce relevantního obsahu týkající ho se klientových klíčových slov a publikování tohoto obsahu na stránkách, které jsou vyhledávači skvěle hodnoceny a mají vysokou návštěvnost, tvořenou lidmi z cílového publika.

 

Dotazy a odpovědi:

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? „Jsme ze staré školy a tak je pro nás osobní a lidský přístup naprostý základ. Při spolupráci s agenturou SEO Consult na větších projektech nebyl nikdy problém se osobně sejít a vše v klidu probrat. Toho si vážíme."
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? „Přestali jsme být dinosauři a zaměřovat svojí snahu na offline reklamu a spoléhat na zákaznické reference. Pan inženýr Čupr nám zajistil dlouhodobé a komplexní řešení, které přivedlo více zákazníků a zajistilo konverze."
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? ANO

 

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů