Nové možnosti demografického cílení
Google chystá další vylepšené funkce v rozhraní AdWords.

Google nám každou chvíli představí nové, vylepšené funkce v rozhraní AdWords. I když se Google snaží, většina inzerentů si těchto novinek ani nevšimne. PPC reklamy pak mají vychytanější ti, kteří sami a aktivně novinky v AdWords vyhledávají.

Služba AdWords nyní inzerentům nabízí nové uživatelské rozhraní, které s sebou nese spoustu dalších novinek pro vylepšení PPC reklamy. Nové uživatelské rozhraní je esteticky příjemné, plné datových vizualizací a je rozšířeno o tříbodové nabídky. I když je velmi intuitivní, inzerenti, kteří již mají naučené staré postupy a do systému přistupují spíše sezónně, mohou být ztraceni. A co nové prostředí AdWords nabízí?

Nové možnosti demografického cílení

Nedávno společnost Google představila nové možnosti cílení ve vyhledávací síti jako jeden z mocných nástrojů pro inzerenty, kteří vytvářejí různý obsah pro uživatele různého pohlaví a věku. Tato možnost se pro spoustu inzerentů stala velice úspěšnou pomůckou pro získání lepších výsledků v PPC reklamě.

Ve starém prostředí mohli inzerenti cílit pouze na základě rodinného stavu. Nyní je tedy zdvojnásobena možnost cílení.

Demografické údaje

Pokročilé úpravy nabídek, které vám usnadní práci

Správa nabídek může být pro mnoho inzerentů náročná. A ještě náročnější je, provádět úpravy u několika kampaní na několika místech v různých úrovních. Nové uživatelské rozhraní usnadní správu nabídek v AdWords. Umožní vám totiž přizpůsobit vaše nabídky tak, aby se řídily zásadami SERP.

Reporting získal novou tvář

Nové uživatelské rozhraní AdWords nabízí také spoustu reportů, díky kterým je možné analyzovat vaše PPC kampaně mnohem jednodušeji. Služba AdWords nyní vizuálně zobrazuje rozpis kliknutí na reklamy, nákladů, konverzí na ploše, tabletech a mobilních zařízeních.

Nové uživatelské rozhraní AdWords

AdWords také zobrazuje schéma fungování reklam v různých dnech v týdnu v průběhu dne. Díky tomuto zobrazení je zřejmé, v kterou denní dobu jsou PPC kampaně nejvíce úspěšné a je možné na základě této informace zoptimalizovat náklady.

Rozšíření o propagaci

Nejnovější rozšíření v AdWords – rozšíření o propagaci – je zatím pouze v beta verzi, ale na některých účtech je již uvedeno v seznamu rozšíření. Toto rozšíření inzerentům umožní zvýraznit v reklamách speciální prodejní akce, které máte uvedené na webových stránkách.

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj: wordstream.com, ppchero.com, google.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp