Strategie zaměřené na propagaci značky
Inzerenti si často pokládají otázku, zda má smysl propagovat samotnou značku, když se název společnosti při zadání souvisejícího klíčového slova objeví ve výsledcích vyhledávání. Odpověď zní, ano. Zvyšovat povědomí o brandu bychom měli hned z několika důvodů.

 

Inzerenti si často pokládají otázku, zda má smysl propagovat samotnou značku, když se název společnosti při zadání souvisejícího klíčového slova objeví ve výsledcích vyhledávání. Odpověď zní: ano. Investovat do kampaní zaměřených na brand bychom měli hned z několika důvodů.

I když se váš web zobrazuje v organickém vyhledávání na zadání názvu firmy do vyhledávače, rozhodně se vyplatí investovat do kampaní, které se zaměřují na propagaci značky. Pokud nebudete investovat například do klasické PPC reklamy, která se bude zobrazovat na vlastní název vaší společnosti, může této příležitosti využít vaše konkurence. Doporučujeme proto chránit svou značku a do brandových kampaní investovat.

Ochrana vlastní značky

Pokud se konkurence rozhodne, že využije možnosti PPC reklamy na název vaší značky, která je již na trhu známá a lidé ji vyhledávají, může se stát, že vám tímto způsobem jednoduše a za dobrou cenu odláká zákazníky. Pokud totiž nebudete do kampaní zaměřených na vlastní brand investovat, bude se váš web zobrazovat až pod placenými výsledky ve vyhledávání, tedy až na cca 4. nebo 5. místě.

Kontrola nad sdělením

Dalším důvodem, proč se vyplatí investovat do kampaní zaměřeních na značku, je kontrola nad sdělením, které uživatel ve výsledcích vyhledávání uvidí. Díky placené reklamě můžete vyzkoušet několik textů a kontrolovat, které fungují nejlépe. Placenou reklamu je možné využít také na testování různých vstupních stránek.

Názvy značek jsou levné

Velkou výhodou je, že názvy značek většinou patří mezi levná klíčová slova. Objem jejich vyhledávání je totiž ve většině případů nižší, než vyhledávání obecných klíčových slov, na která cílí veškerá konkurence. Navíc, pokud někteří z vašich konkurentů neinvestovali do reklamy zaměřené na vlastní značku, můžete této příležitosti využít vy ve svůj prospěch.

Závěr

Propagace vlastní značky se zkrátka vyplatí. Podpořte svou značku i v placené reklamě a můžete očekávat, že návštěvy vašeho webu i počet konverzí vzrostou.

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj: ppchero.com, cpcstrategy.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp