reklamy v Messengeru
Facebook umožňuje inzerci také v rámci Messengeru. Využijte tuto aplikaci ve svůj prospěch a investujte do reklam, které se budou zobrazovat právě zde.

Čím dál více uživatelů internetu používá při vyhledávání informací mobilní telefony. A až neuvěřitelné množství uživatelů je také denně aktivních na Facebooku. Nedávno si ještě lidé mohli číst zprávy, které jim přišly v rámci Facebooku, přímo na stránce této sociální sítě. Již nějakou dobu je ale nutné mít na mobilních telefonech ke čtení zpráv nainstalovaný messenger. Využijte tuto aplikaci ve svůj prospěch a investujte do reklam, které se budou zobrazovat právě zde.  

V červenci Facebook umožnil zobrazování reklam také na Messengeru a zvýšil tak možnosti dosahu reklam svých inzerentů. Pouze na Messengeru je měsíčně aktivních 1,2 miliardy uživatelů. Dle průzkumů je dokonce Messenger jednou z nejpopulárnějších aplikací pro zasílání zpráv. Proč ji tedy nevyužít pro zobrazování reklam? Reklamy v Messengeru nám dávají ideální možnost, jak komunikovat se zákazníkem. Můžete také spustit reklamu, která se bude zobrazovat na homepage služby s tím, že na ni uživatelé budou moci kliknout a zobrazit si tak vaše webové stránky.

Jak fungují reklamy v Messengeru?

Reklamy v Messengeru fungují stejně jako v ostatních platformách Facebooku. Tyto reklamy se zobrazují v umístěních, která vašim kampaním s největší pravděpodobností získají nejlepší výsledky za nejnižší možnou cenu. Pro reklamy v Messengeru navíc můžete využít stejný obsah, jaký využíváte pro reklamy na Facebooku a Instagramu. Při vytváření reklam můžete zvolit zobrazení na hlavní stránce nebo možnost sponzorované zprávy.

nastavení reklamy v Messengeru

Sponzorované zprávy v Messengeru

Zvolíte-li možnost sponzorované zprávy, při vytváření reklamy zvolíte možnost Zprávy a v rozbalovacím menu zvolíte možnost Sponzorovaná zpráva. Pak je nutné vybrat stránku, na které chcete kampaň spustit. Jakmile vyberete možnost Sponzorované zprávy, vytvoří se vám automaticky vlastní okruh uživatelů, kteří již s danou stránkou komunikovali. Na úrovni umístění pak vyberte možnost automatická umístění a dále klikněte na tlačítko zapnout. Pak už jen stačí zvolit rozpočet a plán.

Můžete si také vybrat, zda budete chtít propagovat pouze text nebo obraz a text. V části Stránka a odkazy zvolte stránku, se kterou si přejete reklamní kampaň spojit. Vyberte výzvu k akci a klikněte na zkontrolovat objednávku. Nakonec klikněte na tlačítko objednat a reklama je nastavena.

Nyní už stačí sledovat, jak si vaše reklamy stojí.

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

Zdroj: facebook.com, smallbiztrends.com, cpcstrategy.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp