Geo targeting
Cílem provedených změn je zjednodušení a sladění procesů cílení tak, aby bylo cílení pro inzerenty intuitivnější a mohli snáze vytvářet efektivní PPC kampaně

Dobrá zpráva! Google zjednodušil geografické cílení v reklamních kampaních na platformě Google Ads. Nově již nenajdete možnosti cílení s nízkým dopadem a přichystal i další novinky. Pojďte se dozvědět více prostřednictvím našeho článku.

Změny v geografickém cílení

Nově není možné prostřednictvím Google Ads cílit na skupinu lidí, kteří hledají vaši cílovou lokalitu. Je tomu tak především z důvodu, že nebyla tato možnost využívána efektivně. Naopak měla u uživatelů ve vyhledávání nízkou míru přijetí. Neustále je ale možné pomocí geografické polohy cílit na Přítomnost nebo zájem či na jen na Přítomnost

Google také odstranil možnost vyloučit cílení na Přítomnost nebo zájem: Lidé ve vašich vyloučených lokalitách, lidé, kteří se pravidelně nacházejí nebo o ně projevili zájem. Kampaně budou vylučovat uživatele ve vyloučených lokalitách automaticky.

Co tyto změny přináší inzerentům?

Cílem provedených změn je zjednodušení a sladění procesů cílení tak, aby bylo cílení  pro inzerenty intuitivnější a mohli snáze vytvářet efektivní PPC kampaně, které budou fungovat co možná nejlépe.

I když byly možná některé z odstraněných možností geografického cílení inzerenty využívány, Google vyhodnotil, že mají nízký dopad na výkon reklamních kampaní.

Přemýšlíte, jak nastavit správně nastavit cílení, abyste získali co nejvíce nových zákazníků? Řešení pro vás máme v našem dalším článku.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp