PPC reklama
Nové aktualizace pro reklamy Google Discovery přinesly nové funkce, které pomáhají značkám vyniknout na našich nejpoutavějších reklamních plochách.

Google říká, že některé značky zaznamenávají 94% nárůst tržeb od potenciálních zákazníků s 28% meziročním nárůstem návratnosti výdajů na reklamu. 

Nové aktualizace reklamy Google Discovery pomáhají značkám vyniknout na nejpopulárnějších reklamních plochách, a to včetně následujících: 

  • Zdroje produktů, které vzbuzují zájem publika.
  • Přehledy na úrovni produktu a atribuce na základě dat.

Nové rozvržení a zdroje produktů 

Zaujme nové, poutavé rozvržení a zdroje produktů. Inzerenti mohou využít různá rozvržení, jako jsou čtverce a karusely k vytvoření účinnějších a působivějších reklam. 

Díky této funkci mohou inzerenti zobrazovat produkty spotřebitelům na základě jejich záměrů a zájmů. Prodejci mohou používat obrázky životního stylu a stručný text ze svého katalogu Google Merchant Center k zobrazování relevantnějších reklam. 

Google říká, že podle prvních testů může zahrnutí produktových kanálů do reklam Discovery s cíli generování potenciálních zákazníků nebo prodeje vést v průměru k o 45 % vyšším konverzím při podobné ceně za akci. 

Aktualizované měření a hlášení 

Inzerenti také mohou využívat přehledy na úrovni produktu pro sledování výkonu svých položek katalogu Google Merchant Center ve zdrojích produktů na základě metrik, jako jsou kliknutí nebo zobrazení. To znamená, že pokud se maloobchodníci rozhodnou propagovat rozmanitou škálu produktů, budou schopni rozeznat, které typy produktů v zákaznících vzbuzují větší zájem a podniknout příslušné kroky související s podnikáním. 

Přehlednější informace o výkonu kampaní 

Inzerenti Discovery získají přesnější informace o výkonu svých kampaní v systému Google prostřednictvím atribuce na základě dat (DDA). 

DDA připočítává konverze na základě toho, jak jednotlivci interagují s vašimi reklamami a využívá údaje z vašeho účtu ke zjištění, které kampaně mají významný dopad na vaše obchodní cíle. Tyto informace se pak dají skvěle využít v kombinaci se strategiemi automatického nabízení cen, jako je počet konverzí, a získat tak ještě více konverzí. 

Google odhaduje, že inzerenti, kteří přijdou na atribuci na základě dat z jiných atribučních modelů, obecně zaznamenávají průměrný nárůst konverzí o 6 %. 

Experimenty s nárůstem konverzí 

Google představil experimenty s nárůstem konverzí, aby bylo možné přesně vyhodnotit efektivitu kampaní. Jedná se o jedno z nejnovějších řešení měření, které inzerentům umožňuje určovat přírůstkové konverze na základě zeměpisné polohy nebo uživatelů. 

U inzerentů, kteří inzerují prostřednictvím reklamy Discovery nebo video kampaněmi vyzývajícími k akci, můžete pomocí nárůstu konverzí na základě geografické polohy měřit dopad společně. Obraťte se na svého zástupce účtu Google a zjistěte, jak se můžete zúčastnit. 

Proč nás to zajímá?

Tyto nové nástroje nám pomohou efektivněji optimalizovat reklamní kampaně. Pomocí přehledů na úrovni produktů mohou inzerenti identifikovat, které produkty přitahují větší zájem a podle toho jednat. Atribuce na základě dat pomáhá měřit dopad reklamních kampaní na obchodní cíle. Experimenty s nárůstem konverzí poskytují statistiky o přírůstkových konverzích generovaných jejich kampaněmi. 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Kristýna Franclová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp